MAC lipstick – Plumful

IMG_20160808_164055

Yeeh! Vandaag review ik mijn aller eerste MAC product! En dat is een lipstick in de kleur Plumful. Ik wilde al heel erg lang een MAC lipstick en toen ik een tijdje terug met mijn zus in Amsterdam was kocht ik er één. Vandaag laat ik hem aan je zien!

IMG_20160808_163724IMG_20160808_163551

De lipstick zit in de welbekende zwarte kogelvormige huls met het MAC logo erop. Ik vind het er best chic uitzien. Alleen als je heel veel van deze lipsticks hebt kun je ze uiteindelijk wel lastig uit elkaar houden.

IMG_20160808_163953

De lipsticks van MAC zitten ook nog altijd in een doosje. Dit maakt het ook net wat luxer vind ik. De lipsticks bevatten 3 gram en dat is volgens mij een normale hoeveelheid voor een lipstick.

IMG_20160808_163628IMG_20160808_163901

Na heel veel lipsticks te hebben uitgeprobeerd in de winkel ben ik uiteindelijk voor de kleur Plumful gegaan. Deze heeft een lustre finish wat betekend dat ie een lichte tot medium dekking geeft en een semi glanzende finish heeft. Ook is de lipstick best romig.

IMG_20160808_163504

De ingrediΓ«nten voor de mensen die dat interessant vinden.

IMG_20160808_163428IMG_20160808_164405

Plumful is een iets donkere roze/paarse kleur. En ondanks dat het een lustre lipstick is vind ik dat ie best goed dekt. MAC lipsticks ruiken ook altijd lekker naar vanille.

IMG_20160808_154810

IMG_20160808_155206
Btw ik heb geen mascara op op deze foto dus als ik er moe uitzie ofzo komt het daardoor πŸ˜‰

Ook op mijn lippen vind ik het een hele mooie kleur en dekt hij ook gewoon goed. Ik heb de kleur Plumful gekozen omdat ik paarsige tinten meestal het best bij mij vind staan. Het is natuurlijk zonde als je een lipstick van 20 euro koopt die je uiteindelijk helemaal niet mooi vind staan. Β En het is misschien meer een herfst/winter kleurtje, maar ik vind hem zo mooi dat ik hem nu ook gewoon draag.

IMG_20160808_164247

Conclusie:

Ik snap nu echt wel waarom iedereen altijd helemaal lyrisch is over de lipsticks van MAC. De kwaliteit is gewoon heel goed. De lipstick brengt makkelijk en fijn aan en dekt voor een lustre lipstick erg goed. Ik vind deze kleur ook echt supermooi en weet zeker dat ik hem heel vaak ga dragen. De lipstick blijft een paar uurtjes zitten, maar omdat ie zo romig is moet je hem nadat je hebt gegeten wel even bijwerken. Ik ben in ieder geval zeker van plan om meer MAC lipsticks te kopen!

Prijs en verkrijgbaarheid:

MAC lipsticks zijn voor €19,50 te koop bij verschillende MAC counters en online bij DouglasΒ en Maccosmetics.nl.

xoxo

Kylie

 

4 gedachtes over “MAC lipstick – Plumful

Geef een reactie

