NYC Get It All Foundation

IMG_20160807_151553

Een foundation in stick vorm leek mij eerst echt tien keer niks. Maar de laatste tijd heb ik zo veel goede reviews over de Get It All foundation van NYC gelezen dat ik hem ook wel wilde proberen. Deze foundation is dus in een stick vorm. Benieuwd wat ik er uiteindelijk van vind? Lees dan verder!

IMG_20160807_151844

Zo ziet de foundation er dus uit, het is echt een stick. Toen ik deze foto had gemaakt had ik de foundation al 3 keer gebruikt. De foundation bevat 7 gram en zoals je op de foto kunt zien is dat niet zo veel. Maar goed, dit is wat NYC zelf zegt over de foundation:

So which is most important to you when you’re shopping for a great foundation? Mattifying, long lasting, illuminating or great coverage? Now there’s no need to choose.It’s time to say hi to NYC NEW YORK COLOR GET IT ALL FOUNDATION. A smart neat stick that’s packed with all the benefits you ever dreamt of for your skin. This brilliantly portable foundation gives perfect on-the-go results and a level of coverage that YOU control. A new base that makes it easy to tailor your look to whatever NYC day you have planned.

Nou dat klinkt goed toch?

IMG_20160807_150952

Ik heb de foundation in de lichtste kleur 002 Ivory.

IMG_20160807_151446

Op mijn arm lijkt de foundation een beetje donker, maar de binnenkant van mijn arm is dan ook wel lichter dan de rest van mijn lichaam. Voor mijn gezicht is dit precies de goede kleur.

IMG_20160807_151724

Conclusie:

Ik moet zeggen dat ik de foundation echt heel fijn vind! Dit had ik van te voren eigenlijk niet verwacht. Het werkt super makkelijk: je zet met de stick een paar strepen op je gezicht en met een kwast, beautyblender of je handen verdeel je het over je hele gezicht. De dekking is licht/medium, maar hij is wel goed op te bouwen. Het enige nadeel vind ik dat er niet heel veel in de stick zit: 7 gram. Ik denk dat als je de foundation elke dag gebruikt hij wel heel snel opgaat. Maar voor op vakantie is zo´n stick wel heel fijn en makkelijk denk ik.

Prijs en verkrijgbaarheid:

De NYC Get It All Foundation is voor €4,99 te koop bij Kruidvat en Trekpleister

xoxo

Kylie

2 gedachtes over “NYC Get It All Foundation

Geef een reactie

