Random Faves!

randomfaves

Eerder heb ik wel eens een blogpost gemaakt waarin ik al mijn favoriete beauty producten liet zien van een bepaalde tijd. Natuurlijk heb ik naast beauty producten ook wel andere favoriete dingen. Het leek mij wel leuk om een keer mijn random faves te laten zien: beauty, fashion en lifestyle!

IMG_20160808_161823

Dit spul is serieus een wondermiddel! Het is een lip butter en is daardoor wat vetter dan gewone lippenbalsems en ook meer verzorgend. Ik smeer dit elke avond voor ik ga slapen op mijn lippen en ´s ochtends als ik wakker word zijn mijn lippen super zacht. Je hebt deze lip butter in verschillende geuren/smaakjes. Zelf heb ik ook de Raspberry Rose variant, maar nu in de zomer vind ik kokos het lekkerst.

IMG_20160808_163127IMG_20160808_161738

Nog een zomerse favoriet! Deze handcrème is van de Rossmann, dat is een Duitse drogist. Op de achterkant van de tube staat dat ie een fruitige geur heeft en dat klopt. Hij ruikt echt naar ananas,superlekker! De handcrème verzorgt goed en trekt gelukkig ook snel in. En het allerbeste: hij kost maar 75 cent! Helaas is ie alleen in Duitsland te koop, maar als je daar toevallig een keertje bent zou ik zeker deze handcrème meenemen.

IMG_20160808_163039IMG_20160808_161918

Ik houd zoals eigenlijk iedereen ook veel van muziek. Ik luister bijna overal wel muziek, maar vooral in mijn kamer. Terwijl ik huiswerk maak, blog of als ik gewoon aan het chillen ben. Sinds kort hebben we een bluetooth speaker van Caliber. Die kwaliteit is toch echt wel wat beter dan het geluid dat uit mijn mobiel komt en hij kan ook lekker hard.

IMG_20160808_162901IMG_20160808_162556

Ik heb echt totaal geen brillenhoofd en het is dan ook altijd best lastig om een zonnebril te vinden. Maar het is weer gelukt! Bij Primark kocht ik een paar maandjes geleden deze zonnebril en ik vind hem echt superleuk!

IMG_20160808_162945

Ook met mijn nieuwe schoenen ben ik echt heeel erg blij! Ik had al witte sneakers van Comegetfashion, maar die heb ik echt helemaal kapot gelopen. Nu heb ik echt goede witte sneakers die wel een betere kwaliteit hebben. En als jullie mij een beetje kennen weet je dat ik van Adidas houd en ik ben dan ook gegaan voor Adidas Superstars. Ze passen bijna overal bij en zitten superlekker.

IMG_20160808_170115

Een nieuwe ontdekking zijn deze Mentos Shakies. Het zijn gewone Mentos snoepjes met milkshake smaakjes in aardbei, banaan en perzik. Ze smaken gewoon echt naar milkshake en ik vind ze heel lekker. Als ik eenmaal aan een rol begonnen ben is ie zo op, haha!

Mijn laatste favoriet is een serie: Gossip Girl. Ik had hier zo veel goede verhalen over gehoord en ben ook begonnen met kijken. Het is echt heel leuk en verslavend, als ik ben begonnen met kijken kan ik bijna niet meer stoppen. En ik vind Chuck Bass zo leuk, haha!

Dit waren dan mijn random faves. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en laat zeker weten als ik dit vaker moet doen!

Oja, muziek heb ik overgeslagen, want volgende week komt er weer een music of the moment artikel online.

xoxo

Kylie

Een gedachte over “Random Faves!

Geef een reactie

