Personal update: gestopt met dansen & profielkeuze

IMG_20150801_130956

Heyy, het is alweer een tijdje geleden dat ik een persoonlijke blogpost heb geplaatst. Eerst schreef ik wel vaker een personal update en ik maakte elke week een fotodagboek. Dit heb ik allebei al best lang niet mee gedaan en daarom leek het mij wel weer eens tijd om eventjes bij te kletsen met jullie!

Gestopt met dansen

Zoals sommigen van jullie wel weten, heb ik heel lang op streetdance gezeten. Iets van 5-6 jaar ongeveer. Ik vond dit altijd echt mega leuk en was dan ook superblij toen ik naar de selectie mocht. Elk jaar hadden we een groot optreden en met de selectie heb ik vorig jaar ook mee gedaan aan het NK streetdance (daar zijn we 3e geworden, haha). Toen kon ik echt niet bedenken dat ooit zou stoppen met dansen.

Ongeveer een half jaar geleden moest mijn trainster stoppen met dansen vanwege haar rug. Dat vond ik natuurlijk super jammer, maar er zou gewoon een nieuwe trainer/trainster komen. We kregen bijna elke week iemand anders die kwam kijken, maar niemand daarvan werd de nieuwe trainer. De gewone groep ging dus nog wel gewoon door elke keer, maar voor de selectie zochten ze niet eens nieuwe mensen. En eigenlijk ging ik alleen naar de gewone groep omdat dat verplicht was als je ook in de selectie zat. Maar ja, de selectie bestaat nu dus niet meer en van elke week een andere trainer werd ik ook een beetje gek. Uiteindelijk heb ik besloten om gewoon te stoppen, hoe jammer ik dat ook vond en eigenlijk nog steeds vind.

Ik ben nu inmiddels 2 maanden van streetdance af en ze hebben nu nog steeds geen nieuwe trainster gevonden. Ook de selectie gaat nog steeds niet door. Ik mis het dansen wel heel erg en wil zeker naar een andere vereniging gaan, alleen zit er niet echt eentje bij mij in de buurt. Maar ik blijf gewoon verder zoeken!

Profielkeuze

Ik zit nu in de derde klas op de middelbare school wat betekend dat ik een profiel heb moeten kiezen. Ik wist eigenlijk meteen dat ik E&M, oftewel economie en maatschappij wilde kiezen. Maar waar ik wel heel lang over heb getwijfeld is of ik wel of niet verder wou gaan met gymnasium. Het is me de afgelopen twee jaar eigenlijk best goed afgegaan, maar ik wist niet of ik het nog 3 jaar zou volhouden.

Als ik wel verder was gegaan had ik Grieks gekozen, Latijn kan ik gewoon niet echt. Grieks ben ik wel goed in, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet interessant en het is ook altijd best veel werk. Uiteindelijk heb ik er dan ook voor gekozen om volgend jaar met allebei te stoppen en gewoon lekker verder te gaan met vwo. Ik heb dan alleen vakken die ik toch nog een soort van interessant vind en daar heb ik dan ook meer tijd voor.

Ik weet verder trouwens nog helemaal niet welke studie ik later wil gaan doen, maar op dit moment past het profiel E&M gewoon het best bij me. Wel grappig dat ik als enigste van mijn hele klas dit profiel heb gekozen, haha.

Nou dit was wel weer even genoeg geklets. Ik hoop dat ik jullie zo een beetje op de hoogte heb gebracht ;). En ik wil trouwens weer heel graag elke week een fotodagboek plaatsen! Ik ga komende week weer proberen overal fotoΒ΄s van te maken en dan zal er maandag weer een fotodagboek online komen!

Welk profiel doe jij of heb je gedaan op de middelbare school?

XOXO

Kylie

 

 

 

 

3 gedachtes over “Personal update: gestopt met dansen & profielkeuze

  1. Hallo KylieπŸ€—πŸ€—leuk artikel en jammer dat je moest stoppen met dansen. Misschien is het wel tijdelijk en vinden ze toch wel een nieuwe danscoachπŸ€”πŸ€” we hopen het voor je, wat knap dat je gymnasium doetπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»Hica zit op de vwo en ze vind het geweldig, natuurlijk is zit ze niet op school, ze volgt de opleiding thuis. Hica heeft gekozen voor het profiel: Cultuur en Maatschappij. Succes en we volgen je nu ookπŸ€—πŸ€—

Geef een reactie

