Kiko nail lacquer

P1010409

In mijn Amsterdam shoplog konden jullie al zien dat ik dit nagellakje van Kiko heb gekocht. Mijn eerste product van dit merk, dus ik was erg benieuwd naar de kwaliteit. Ik had al wel heel veel goede verhalen over Kiko gehoord en ben deze nagellak gaan testen!

P1010396

Het flesje van de nagellak is vrij basic. Gewoon een vierkant potje met witte letters en een zwarte dop. Ondanks dat ie zo simpel is vind ik hem er niet goedkoop uitzien.

In dit flesje zit 11 ml nagellak en dat best veel, al helemaal voor zo´n budget lakje.

P1010417

Op de achterkant staat niet zo veel informatie en helaas ook geen naam. Ik denk dat die 48 gewoon het nummer is van deze kleur, maar op de site kan ik dit nummer niet vinden en daar hebben ze wel namen…. Een beetje raar.

P1010422P1010425

Het kwastje is heel smal en gewoon recht afgesneden. Hoewel ik normaal een voorkeur heb voor rond afgesneden kwastjes, vind ik deze ook gewoon fijn. Doordat het kwastje zo smal is kun je heel precies werken en knoei je niet zo snel.

P1010412P1010405

Zoals jullie kunnen zien is het een vrij donkerpaars kleurtje. Op mijn nagels lijkt ie nog net wat donkerder en paarser dan in het flesje. In het flesje vind ik hem een beetje tussen paars en roze inzitten, maar op mijn nagels is ie dus overduidelijk paars. Het is misschien meer een winters kleurtje, maar ik vind hem zo leuk dat ik hem waarschijnlijk ook wel in de lente en zomer ga dragen.

De dekking is trouwens ook geweldig en hij droogt heel snel! In één laagje dekte hij eigenlijk al volledig, maar ik breng altijd 2 laagjes aan omdat het dan meestal net wat langer blijft zitten. Ook deed ik er nog een topcoat overheen en hij bleef gewoon 8 dagen op mijn nagels zitten zonder te chippen. 8 DAGEN! Dat is echt heeeel lang voor een nagellak!

P1010418

Ik ben echt super tevreden over de kwaliteit van deze nagellak. Sterker nog, ik denk dat dit kwalitatief het beste lakje is dat ik heb! Het kwastje werkt fijn en precies, hij dekt in één laagje bijna volledig, hij droogt heel snel en blijft ook nog eens heel lang zitten. And best of all: hij kost maar €2,49! Wat wil je nog meer?

In de zomervakantie ga ik weer een dagje naar Amsterdam en dan ga ik er zeker nog wat kleurtjes van deze nagellak bij kopen!

Kiko nail lacquers zijn te koop bij de Kiko winkels en online.

Wat is jouw favoriete nagellak merk?

XOXO

Kylie

Geef een reactie

