Amsterdam shoplog!

amsterdam shoplog

Het is inmiddels alweer meer dan een maand geleden dat ik naar Amsterdam ben geweest. Eind maart heb ik gezellig een dagje met mijn zus in Amsterdam geshopt. Het is misschien een tijdje geleden, maar nu ik weer lekker aan het bloggen ben leek het mij toch wel leuk om te laten zien wat ik daar allemaal heb gekocht!

P1010440P1010441

Bij de Levi´s heb ik zo´n typisch T-shirt met het logo van de winkel erop gekocht. Hij is een beetje groot en oversized, maar dat is gewoon het model. Ik vind het zelf heel leuk om hem in een zwarte high waisted  skinny jeans en met een spijkerblouse/jasje te dragen.

Je hebt deze shirts ook in het wit en zwart en ze kosten €25,-.

P1010435P1010433P1010434

Ook bij de Superdry heb ik een heel leuk shirt gekocht. Ik vind de bordeaux-rode kleur heel mooi, ook in combinatie met de witte letters. En ik vind het leuk dat er details in zitten met zilveren glitters, maar ondanks de glitters is het wel een stoer shirt. Het shirt hangt misschien een beetje raar op de foto, maar hij zit wel heel mooi.

Normaal kost dit shirt €35,-, maar er was een 2 voor €50,- aanbieding waar ik samen met mijn zus gebruik van maakte. Uiteindelijk moest ik er dus €25,- voor betalen. Scheelt toch weer een tientje!

P1010436P1010437

Bij de Pull and Bear kocht ik dit super schattige shirtje. Hij is een beetje cropped en er staan allemaal roze en rode hartjes op. Ook de tekst: wake me at candy o´clock vond ik heel leuk. Voor €7,99 kon ik hem niet laten liggen!

P1010426P1010427

Dit is alweer het allerlaatste kledingstuk dat ik kocht. Een vrij basic zwart shirtje van een heel licht geribbeld stofje. Hij heeft wel van die leuke open schouders, iets wat je de laatste tijd heel vaak ziet. Volgens mij koste dit shirt €10,-.

P1010458

Ik kocht ook nog een paar beauty dingetjes. Waaronder dit paarse nagellakje van Kiko. Ik vond het een superleuk kleurtje en volgens mij koste hij ook maar €2,50. Deze week komt hier nog een review van online!

P1010461

AAAH! Ik kocht ook mijn aller eerste MAC product. Een lipstick om precies te zijn. Ik wilde eigenlijk faux kopen, maar ben uiteindelijk toch voor plumful gegaan. Dit is een lustre lipstick. Ook van deze lipstick zal binnenkort nog een review komen!

MAC lipsticks kosten €19,50.

P1010452

Als allerlaatst kocht ik bij Urban Outfitters een eos lippenbalsem. Over deze lippenbalsems hoor ik altijd super goede verhalen dus ik wou er zelf ook wel eentje proberen. Ik heb de mint variant gekozen, maar je hebt ook nog heel veel andere geurtjes/smaakjes. Bij Urban Outfitters kosten deze lippenbalsems €9,-

Zoals je wel hebt kunnen zien ben ik goed geslaagd in Amsterdam! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik er allemaal heb geshopt.

Wat is jouw favoriete winkel in Amsterdam?

XOXO

Kylie

5 gedachtes over “Amsterdam shoplog!

Geef een reactie

