My everyday make-up

everydaymakeup

Ik ben dol op make-up en draag het dan ook (bijna) elke dag. Stiekem ga ik zelfs liever niet de deur uit zonder. Mijn huid is op dit moment best wel onzuiver en heel erg bleek en echt, een beetje make-up doet wonderen! Kijk mee naar de producten die ik elke dag gebruik.

De Basis

IMG_20160403_162751

Als eerst beginnen we natuurlijk met de basis. Ik vind een goede basis heel belangrijk aangezien mijn huid laatste tijd best wel onzuiver is zoals ik al zei.

IMG_20160403_162925

Als aller, aller eerst begin ik met primer. Niet zo zeer omdat mijn make-up dan langer blijft zitten, maar omdat mijn gezicht de laatste tijd ook heel erg droog is. Als ik gelijk foundation aanbreng ziet het er niet mooi uit en worden alle droge plekjes extra benadrukt. Een primer maakt alles wat gladder en zorgt ervoor dat ik mijn foundation mooi egaal aan kan brengen.

Ik gebruik de Essence all about matt oil control make-up base, een hele goedkope primer, maar hij werkt gewoon prima.

IMG_20160403_163013

Foundation kan natuurlijk niet ontbreken! Op dit moment gebruik ik een hele mooie van   L´OREAL , de Lumi magique light infusing foundation in de lichtste kleur volgens mij. Dit is niet de goedkoopste foundation die er is, maar wel de allerfijnste die ik tot nu heb gebruikt. Hij geeft een medium dekking en heeft een dewy finish. Dat betekent dat hij een hele mooie natuurlijke glans geeft en dat is wat ik zo mooi aan deze foundation vind.

IMG_20160403_163232

Ik gebruik 2 concealers door elkaar. Of nou ja, eentje is eigenlijk een foundation, maar ik gebruik hem alleen als concealer. Het is namelijk de Dream matte mousse foundation van Maybeline in 030 Sand. Deze kleur is eigenlijk iets te donker voor mij en doordat het een mousse foundation is benadrukt hij heel erg de droge velletjes. Toch gebruik ik hem elke dag omdat hij perfect werkt als concealer, hij is heel erg dekkend en bedekt daarom mooi alle puistjes.

De Essence stay all day concealer gebruik ik onder mijn ogen en op andere rode plekjes. Ik heb hem in de lichtste kleur en vind hem heel goed werken.

IMG_20160403_163432IMG_20160403_163528

Om de basis helemaal af te maken poeder ik alles af met de Prime and fine mattifying powder waterproof van Catrice.

Gezicht

IMG_20160403_163714IMG_20160403_163851

Om mijn gezicht wat meer kleur te geven breng ik nog een blush aan. Deze Illuminating blush van Catrice in 030 Kiss me Ken vind ik heel mooi en gebruik ik dan ook heel vaak.

Ogen

IMG_20160403_164150

De ogen mogen we natuurlijk ook niet vergeten!

IMG_20160403_164329

De wenkbrauwen heb ik ook maar even bij deze categorie gedaan. Ik teken mijn wenkbrauwen elke dag heel lichtjes bij met de super populaire Eyebrow set van Catrice. Ik gebruik de donkerste kleur en die matcht precies met mijn wenkbrauwen. Ik vind het setje heel fijn en er zit ook nog een mini pincetje en een klein kwastje met een borsteltje bij. Ik moet eerlijk toegeven dat ik die zelf niet gebruik, maar als je nog geen pincet of kwastje hebt kun je deze prima gebruiken.

IMG_20160403_164450IMG_20160403_164609

Op dit moment gebruik ik 2 mascaras door elkaar. Als eerst breng ik een laagje van de NYC Get it all mascara aan. Ik vind deze heel fijn, alleen soms laat hij mijn wimpers een klein beetje aan elkaar plakken. Om mijn wimpers weer mooi te separeren breng ik daarna nog een heel klein beetje van de Essence I  ❤ extreme mega volume mascara aan. Deze houdt mijn wimpers mooi uit elkaar.

IMG_20160403_165151IMG_20160403_165222

Als laatste stap voor mijn ogen breng ik mijn binnenste ooghoek nog een hele mooie rozige highlighter aan. Ik ben de deksel kwijt en weet ook niet meer van welk merk hij is. Ik weet alleen dat hij van de DM drogist uit Duitsland komt. Hij geeft in ieder geval een supermooie glans en zorgt ervoor dat mijn ogen er net wat meer uitspringen.

lippen

IMG_20160403_165402

Als aller laatst de lippen. Om mijn lippen te verzorgen breng ik eerst een lippenbalsem aan. Meestal is dat de Vanilla & Coconut LIP SMACKER. Daar overheen breng de Long lasting lipstick in 07 Natural beauty van Essence aan. Dit is echt een my lips but better kleurtje en zoals je op de foto wel kan zien gebruik ik deze echt heel vaak. Een perfect kleurtje voor iedere dag en voor naar school.

everyday

En dit is hoe het er elke dag ongeveer uit komt te zien. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien welke producten ik (bijna) elke dag gebruik. Soms gebruik ik ook wel een andere blush of lipstick en als ik wat meer tijd heb ´s ochtends vind ik het ook leuk om oogschaduw en eyeliner op te doen. Maar wat ik jullie heb laten zien is wel wat ik het allermeest gebruik.

Welke make-up producten gebruik jij elke dag?

XOXO Kylie

6 gedachtes over “My everyday make-up

  1. Ik heb ook best een uitgebreid make-up ritueel 🙂 meestal concealer, foundation, translucent powder, blush, bronzer, highlight, wenkbrauwen bijwerken, eyeliner en een tweetal laagjes mascara 🙂

  2. Staat je super mooi🤗🤗 op dit moment (het is zomer), gebruiken we van Biodermal factor 50 zonnebrandolie (spray vorm) en hoeven we even geen BB crème op. Wel voor de kringen onder onze ogen een concealer van Essence, wat zwarte mascara van NYC (die jij ook gebruikt) en van Maybelline de Baby lips .

Geef een reactie

