NYC Get it all mascara

P1010340

De naam van deze mascara zegt het eigenlijk al een beetje, Get it all! Hij belooft dus alles voor je wimpers te doen om ze langer, zwarter, volumineus en meer gekruld te maken. Dat klinkt goed toch? Ik vind van wel! Maar ja, doet ie ook echt alles wat ie belooft? Ik heb het getest!

P1010343

De mascara is in de kleur 001 Extreme Black, gewoon zwart dus. Verder zijn er ook geen andere kleuren van deze mascara te koop.

P1010347

Ik heb het al eigenlijk al gezegd, maar deze mascara belooft je wimpers dus snel te krullen, langer te maken en meer volume te geven. Precies waarvoor ik altijd mascara gebruik, dat moet goed komen!

Officieel is deze mascara 12 maanden goed, maar het wordt vaak wel aangeraden om  een mascara niet langer dan 3 maanden te gebruiken. Zelf gebruik ik een mascara meestal 3 tot 6 maanden en heb nooit ergens last van. Als je gevoelige ogen hebt is het wel beter om die 3 maanden aan te houden.

P1010350P1010353

Het borsteltje ziet er op het eerste gezicht niet heel bijzonder uit. Niet heel dik, niet heel dun, geen speciale vorm en met gewone haartjes. Mijn verwachtingen waren nadat ik het borsteltje had gezien dan ook wel een beetje omlaag gegaan. Maar natuurlijk kunnen we er pas wat van zeggen als we hem hebben getest.

mascara
Zonder de mascara – met de mascara 

Ik heb op deze foto´s maar één laagje van de mascara aangebracht en ik moet zeggen dat ik het effect best mooi vind. Mijn wimpers zijn inderdaad een stuk langer, zwarter en meer gekruld. Het effect is niet mega opvallend of bijzonder, maar wel mooi en nog vrij natuurlijk. Je kunt er natuurlijk altijd voor kiezen om meerdere laagjes aan te brengen voor meer volume. Op de foto´s heb ik ook een beetje mascara op mijn onderste wimpers aangebracht, maar dat is nauwelijks te zien.

P1010356

Conclusie

Ik ben heel tevreden met het resultaat van deze mascara. Ik breng zelf 1 tot 2 laagjes aan en vind dat een mooi effect geven. Vrij natuurlijk en perfect voor naar school. Wil je echt hele opvallende wimpers, dan is deze mascara waarschijnlijk niet genoeg.

Prijs en verkrijgbaarheid

De NYC Get it all mascara is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €2,99.

XOXO

Kylie

Geef een reactie

