My beauty wishlist ~ januari 2016

beautywishlist

Zoals eigenlijk altijd wel zijn er nu ook weer een aantal beauty producten die ik heel graag wil hebben. Welke dat zijn en waarom ik ze wil hebben vertel ik in deze blogpost. Dus kijk mee naar mijn beauty wishlist!

Sleek blush – Rose Gold

Deze blush heb ik al, maar hij is bijna op.  Ik hem al zo vaak gebruikt omdat ie echt supermooi is. Zo mooi dat ik er gewoon niet meer zonder kan. Ik ban dan ook zeker van plan om hem opnieuw te kopen.

MAC lipstick – Faux

De super populaire ¨Kylie Jenner¨ kleur. Ik heb hem het afgelopen jaar echt heel vaak voorbij zien komen en ik vind hem heel mooi. Dit zal waarschijnlijk mijn eerste MAC product worden, een beste investering, maar ik heb nog niemand horen zeggen dat de lipsticks van MAC niet fijn zijn.

Essence pure nude powder

Zelf ben ik niet echt van de complete matte finish voor het gezicht, wat je met veel foundations en poeders wel snel hebt. Deze poeder zou er juist voor moeten zorgen dat je een mooie natuurlijke glans krijgt. Precies wat ik zoek!

W7 Hollywood bronze & glow

Ik heb één bronzer, van Essence. Die gebruik ik eigenlijk niet zo vaak omdat ie best oranje is. Deze schijnt dat niet te zijn en er zit ook nog een mooie highlighter bij.

Essence soft touch mousse concealer

Voor puistjes en onzuiverheden gebruik ik liever een compacte dan vloeibare concealer. Dit werkt gewoon net wat beter en ik ben wel benieuwd naar deze nieuwe van Essence.

Essence keep it perfect make-up fixing-spray

Ook fixing-spray is een product wat ik het afgelopen jaar heel vaak ben tegengekomen. Nog niet heel veel budgetmerken hebben er eentje, maar vanaf februari Essence dus wel! Die wil ik zeker uitproberen!

Milano blush – Luminoso

Nog een blush! Ook deze is heel populair in ¨beautyblogland¨. Alle foto´s en swatches spreken me heel erg aan dus misschien moet ik deze blush ook maar een keer gaan bestellen.

Dit zijn dus alle beauty producten die op dit moment op mijn beauty wishlist staan. Welke producten staan er op jouw beauty wishlist?

XOXO

Kylie

 

Geef een reactie

