In love with my Adidas sweater <3

P1010267

Zoals de titel al zegt, ik heb mijn nieuwe liefde gevonden! Adidas was al een lange tijd mijn favoriete sneaker merk, maar ik kwam er achter dat ze ook superleuke kleding hebben. Vooral de sweaters vind ik erg gaaf! Ik heb een tijdje getwijfeld of ik er eentje zou kopen aangezien ze best duur zijn (vind ik), maar toen ik deze eenmaal had gezien op de site van Zalando moest ik hem wel bestellen. Tja, liefde op het eerste gezicht zullen we maar zeggen. πŸ˜‰

P1010255P1010256P1010257

Het kan je niet ontgaan dat deze sweater van Adidas is πŸ˜‰

P1010261

Wat ik wel grappig vind is dat ik deze trui, als er geen Adidas logo op had gestaan nooit had gekocht. Ik vind de kleur en het bloemen printje superleuk, maar zoiets oogt al snel een beetje oudbollig. Het zwarte Adidas logo en het model maakt hem lekker stoer, maar toch blijft ie ook een beetje lief en meisjesachtig. Precies waar ik van hou!

P1010260

Dit is de binnenkant van de trui. Niet mega zacht of van fleece, maar wel lekker comfortabel.

P1010268

Ik ben echt superblij met deze sweater! Hij zit super lekker, ik vind hem heel mooi en de kwaliteit is ook goed! Ik vind hem die 65 euro zeker waard! Zoals ik al zei heb ik hem bij Zalando besteld, maar je kan hem ook in de Adidas Store en verschillende andere sportwinkels vinden.

Wat vinden jullie van deze Adidas sweater?

Liefs, Kylie

Β 

Geef een reactie

