Essence the gel nail polish – 40 play with my mint & 22 i <3 my blue jeans

P1010235

In deze blogpost konden jullie al zien dat ik deze leuke nagellakjes voor mijn verjaardag heb gekregen, Ik heb er ook gelijk bij gezegd dat ik er een review over zou maken. En dat heb ik gedaan! Ik review voor jullie de kleuren: 40 play with my mint en 22 i ❤ my blue jeans. Lees verder voor de swatches en natuurlijk mijn mening over de kwaliteit van deze lakjes.

P1010244

P1010245

P1010246

Ik vind de kwastjes van deze nagellakjes van Essence echt heel erg fijn! Ze zijn lekker breed en mooi rond afgesneden wat heel prettig werkt. Ik kan me voorstellen dat als je nog niet zo goed bent met nagellak zo´n breed kwastje er juist voor zorgt dat je heel snel knoeit, maar geloof me, als je wat vaker je nagels lakt merk je vanzelf dat het echt heel handig is en je zo heel snel klaar bent.

40 play with my mint

P1010238

Als eerst dit mooie mintkleurtje. Dit is een van mijn favoriete (nagellak)kleuren en ik heb ook al heel wat nagellakken in deze kleur opgemaakt. Ik was dan ook heel blij toen ik dit lakje kreeg van mijn zus :).

P1010254

Deze nagellak lakt heel prettig en mooi egaal en dekt met twee laagjes volledig. Het is misschien meer een zomers kleurtje, maar ik hou zo van deze kleur dat ik hem gewoon het hele jaar door draag! Ook blijft ie echt super lang zitten! Ik heb hem met een normale topcoat (dus niet die speciale base en topcoat die bij deze the gel nail polishes horen) anderhalve week op mijn nagels gehad. Dat is echt lang!

22 i ❤ my blue jeans

P1010239

Het tweede kleurtje is donkerblauw. Dit past eigenlijk bijna overal bij en zo´n kleurtje had ik nog niet. Dit is wel meer een winters kleurtje en dat komt goed uit aangezien we die tijd van het jaar weer opgaan.

P1010236

En het allerleukste aan dit lakje is dat ie helemaal mat is! Ik vind dat zelf echt supergaaf en ik had ook nog geen mat nagellakje wat het natuurlijk extra leuk maakt!

P1010279

Wauw! Ik vind hem echt heel tof! De kleur spreekt me heel erg aan en het matte effect maakt het voor mij helemaal af! Doordat je hier geen topcoat overheen kan gebruiken (dan blijft de nagellak natuurlijk niet meer mat) blijft ie helaas niet zo lang zitten. Maar ach, zo ben je wel weer minder lang bezig met lakken is het sneller droog ;).

P1010233

Ik denk dat jullie het al wel doorhadden, maar ik ben helemaal verliefd op deze twee nagellakjes van Essence! De kleurtjes, de kwaliteit, alles gewoon! En dat voor maar €1,69 per stuk.

Essence the gel nail polish nagellakjes zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €1,69.

Wat vind jij van deze nagellakjes?

Liefs, Kylie

Geef een reactie

