Music of the moment #3

Mijn vorige music of the moment is alweer 3 maanden geleden! In die 3 maanden heb ik weer superveel leuke liedjes ontdekt die ik graag met jullie deel!

1. One Direction – Drag Me Down

2. Justin Bieber – What do you mean

3. Little Mix – Black Magic

4. B-Brave – Verleiden

5. Kwabs, Fetty wap – Walk

6. Calvin Harris – How Deep Is Your love

7. Adam Lambert – Ghost Town

8. Shawn Mendes – Stitches

9. Shawn Mendes – Something Big

10. Jason Derulo – Cheyenne

Dit is op het moment mijn top 10 favoriete liedjes. Ik ben benieuwd wat die van jou zijn!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

