New in: white fashion sneakers

P1010180

Ik was al een tijdje opzoek naar lage witte sneakers. Eerst wilde ik gaan voor Adidas Superstars. Adidas is nou eenmaal mijn lievelingsmerk en die schoenen zitten mij heel fijn. Niet al te lang geleden heb ik ook al nieuwe Adidas schoenen gekocht en ze zijn nou niet echt heel goedkoop. Bij www.comegetfashion.nl kwam ik deze fashion sneakers tegen. Ze lijken sprekend op de Superstars, maar zijn budgetproof. Die moest ik hebben!

P1010185P1010186P1010187P1010189P1010190

Ik ben gegaan voor de variant met aan de achterkant een stukje slangenprint. Dit maakt de schoenen net wat leuker, maar ze passen nog wel bijna overal bij. De schoenen zitten wel lekker, maar er kan natuurlijk niks op tegen Adidas! Ook voelen de sneakers gewoon goed en stevig aan. Witte schoenen worden natuurlijk wel snel vies, maar doordat ze glad zijn kun je ze zo met een nat doekje schoonmaken.

PicMonkey Collage

IMG_20150801_130956

Ik ben heel blij met deze schoenen. Ze staan leuk, zitten goed en passen (bijna) overal bij! Ik weet zeker dat ik ze nog veel zal gaan dragen. Ze komen dus van de site: www.comegetfashion.com. Dat is een hele leuke site waar ze superveel leuke schoenen, kleding en accessoires verkopen. Ze hebben ook andere varianten van de white fashion sneakers die ook heel gaaf zijn. Ze kosten maar €29,95!

Wat vind jij van de white fashion sneakers trend?

Liefs, Kylie

3 gedachtes over “New in: white fashion sneakers

  1. je zegt dat ze ‘sprekend’ op de Adidas Superstars lijken, maar nee. Gewoon niet. Ik heb de Adidas Superstars maar hier lijken ze niet op. Ze hebben meer wat weg wat de Adidas Stan Smith (die heb ik ook😋). Maar ze zijn wel super gaaf! Vooral dat printje. En op die foto heb je ook een hele leuke outfit aan! X

Geef een reactie

