My Birthday presents 2015!

PicMonkey Collage

Het is alweer precies een week geleden dat ik jarig was. 14 jaar ben ik geworden. Ik heb echt superveel leuke cadeautjes gekregen en ik had jullie belooft ze te laten zien! Lets go!

P1010022

Als eerst het meest saaie. Geld. Maar nu kan ik wel zelf wat leuks kopen!

P1010030

Van een van mijn tantes kreeg ik geld met nog een ander klein cadeautje erbij. Dit leuke smokin sexy eye kit. Hier zitten 3 oogschaduws, een mini zwart oogpotloodje, een sponsaplicatior/kwastje, twee wenkbrauwpoeders en een pincetje in. Superhandig dat alles in één klein doosje zit met een spiegeltje.

P1010045P1010051

Van mijn zus kreeg ik als eerst twee superleuke nagellakjes van Essence. 22 I ❤ my blue jeans & 40 play with my mint. Het bovenste blauwe kleurtje is mat, dat vind ik zelf heel gaaf. De onderste is een mintkleurtje, een van mijn lievelingskleuren!

IMG_20150801_130956

Ook kreeg ik van mijn zus dit supergave shirt met l’m a Dancer erop. Voor diegene die het niet weten, ik zit op streetdance en ben dit jaar derde geworden bij het NK streetdance, toen mijn zus dit shirt bij de Coolcat zag dacht ze meteen: deze moet ik Kylie voor haar verjaardag geven, haha. Ik weet zeker dat ik hem nog heel vaak ga dragen!

P1010058

Van het vriendje van mijn zus heb ik misschien nog wel het leukste cadeau gekregen, haha! CHOCOLADE! En snoep. Mmmm!

P1010062P1010060P1010067

Ook heb ik heel veel cadeaubonnen gekregen. Die vind ik zelf heel leuk want zo kan zelf iets uitzoeken dat ik leuk vind. Ik heb er een gekregen van: Douglas, Etos en Primark! Superleuk!

P1010069

P1010070

Van mijn nicht heb ik een supergrote fles hele lekker douchegel gekregen van een van mijn lievelings merken: I love…. Ik heb de geur Vanilla & Ice Cream en die ruikt heeeel lekker. Ook heb ik van haar een heel schattig geurkaarsje gekregen die heel lekker naar cappuccino en chocola ruikt.

P1010074

Dan het cadeau waar ik het meest blij mee ben: een camera! Het is de Panasonic Lumix SZ10. Deze heb ik gekregen van mijn moeder en stiefvader. Nu kan ik eindelijk goede foto’s maken voor reviews en andere blogposts. Ook heel handig is dat je het schermpje kan omklappen. Ideaal om selfies te maken, te vloggen etc.

P1010080P1010079

Bij de camera kreeg ik voor de grap deze leuke photo party props. Superleuk om met vrienden gekke foto’s te maken!

P1010093

En als laatst kreeg ik van mijn vader een tweede oorgaatje. Dit wilde ik al heel lang en nu heb ik er eindelijk een (wel bij allebei mijn oren natuurlijk!). Ik ben er heel blij mee! Ik heb gekozen voor een zilveren knopje met een zilveren steentje. Helaas is de foto heel onscherp geworden. Ik zal nog wel een keer een goede foto delen.

Dit is alles wat ik heb gekregen en ja, ik ben goed verwend! Ik ben echt superblij met alles en heb een hele leuke dag gehad!

Liefs, Kylie

6 gedachtes over “My Birthday presents 2015!

Geef een reactie

