Jaartje ouder! #14

Heyy, gisteren ben ik al weer een jaartje ouder geworden. 14 jaar! Ik wilde het jullie gisteren wel laten weten alleen ik had geen tijd meer om een blogpost te maken. Toch wil ik even met jullie delen dat ik jarig ben geweest :).  Zodat jullie niet raar opkijken als overal ineens 14 in plaats van 13 staat, haha.

Ik heb gisteren in ieder geval een hele leuke en gezellige verjaardag gehad! Gisteren vierde ik het bij mijn vader en vandaag vier ik het lekker nog een keertje, bij mijn moeder (toch nog 1 voordeel aan gescheiden ouders hebben ;)). Ik heb ook al heel veel leuke cadeautjes gekregen die ik in aparte blogpost ga laten zien. Dus mocht je dat leuk vinden om te zien, houd dan mijn blog in de gaten!

Liefs, Kylie

2 gedachtes over “Jaartje ouder! #14

Geef een reactie

