I <3 sleep TAG

Ik kwam bij Vera deze hele leuke I love sleep Tag tegen. Ik hou wel van slapen 😉 (wie niet?), dus daarom ga ik ook deze TAG invullen en alle vragen over slapen beantwoorden. Ben je benieuwd wat ik allemaal doe in mijn slaap, lees dan verder!

Hoe laat ga je meestal naar bed?

Dat verschilt eigenlijk wel een beetje. Door de weeks meestal rond 22:00 uur en 22:30 en in het weekend en vakanties wordt het meestal wel na 23:00 uur.

Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen?

Make-up eraf halen, tandenpoetsen, naar boven, pyjama aan, als ik naar school moet tas inpakken en kleding klaarleggen, even lezen en daarna lekker slapen.

Wat doe je als je niet kan slapen?

Euhm, eigenlijk niets. Het komt wel vaak voor dat ik niet kan slapen, maar meestal raak ik dan alleen maar geïrriteerd. Dat is natuurlijk juist niet goed en daardoor kan je juist niet slapen. Als iemand nog tips heeft voor als je niet kan slapen, laat het me weten!

Wat is je favoriete slaaphouding?

Ik lig bijna altijd op mijn buik, haha.

Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?

CHOCOLADE!

Hoe laat gaat de wekker ’s ochtends?

Als ik naar school moet al om 06:15 :(.

Snoozen of direct opstaan?

Snoozen, haha! Ik kan echt niet gelijk uit mijn bed komen. Meestal snooz ik een keer of drie.

Slaap je uit in het weekend?

Jaaa natuurlijk! Behalve als ik ergens heen moet, maar dat is vrij logisch.

Welke rare dingen doe je in je slaap?

Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik snurk in ieder geval niet en ik praat ook niet in mijn slaap.

Hoeveel kussens liggen er in je bed?

Een.

Wat heb je aan in bed?

Een pyjama!

Slaap je met sokken aan?

Als het koud is wel. Ik kan echt niet slapen met koude voeten.

Hoe groot is jouw bed?

Ik heb een vrij groot eenpersoonsbed. Hoe groot ie precies is weet ik niet.

Als ik ’s ochtends wakker wordt is het eerste wat ik doe…

De wekker uitzetten.

Droom je elke nacht?

Toevallig heb ik een keer een werkstuk over slapen gemaakt (ik had er een 10 voor. yeeh!) en daardoor weet ik dat je elke nacht wel een paar dromen hebt. Alleen vergeet je ze heel vaak weer.

Welke droom of nachtmerrie kun je je goed herinneren?

Nachtmerries heb ik gelukkig nooit! Een droom die ik wel goed kan herinneren is dat ik in een vliegtuig zat die ging opstijgen op een snelweg terwijl er gewoon allemaal auto’s langsreden, haha. Weird!

Wat is jouw grootste droom?

Dit jaar was ik derde bij het NK streetdance, maar stiekem zou ik wel een keer echt Nederlands kampioen willen worden.

Dit waren alle vragen. Als jij de tag ook wil doen kan dat natuurlijk!

Wat is jouw raarste slaapgewoonte? 

Liefs, Kylie

2 gedachtes over “I <3 sleep TAG

Geef een reactie

