Catrice illuminating blush – 030 kiss me ken

IMG_20150630_103218

Mijn blush die ik elke dag gebruikte begon al aardig op te raken (Rose gold, van Sleek), ik had nog wel een andere, maar dat is zo’n cream blush. Het lukte mij gewoon niet om die aan te brengen zonder dat ik vlekken kreeg. Ik wist dat ik een roze blush met een mooie glans wilde en toen ik een super positieve review van Manon zag over deze blush, kocht ik hem zelf ook.

IMG_20150630_103354

Het is dus een illuminating blush van Catrice. Je hebt ook nog vijf andere kleuren, maar zoals ik al zei: ik was op zoek naar een roze. Deze blush heet 030 kiss me ken, een leuke naam. De verpakking is verder vrij simpel. Gewoon doorzichtig plastic met zilveren letters.

Dit zegt Catrice: het is een blush met een subtiele shimmer en parel effect voor een stralende en gedefinieerde teint. Hij highlight  perfect de jukbeenderen en creëert een frisse look. Klinkt goed, precies waar ik naar opzoek was!

IMG_20150630_103233

De verpakking bevat vijf gram blush. Dit is niet heel veel, maar je gebruikt het toch alleen maar voor je wangen. En het is natuurlijk leuk om af te wisselen met andere kleurtjes.

IMG_20150630_103409

Ik vind de blush zelf er echt supermooi uitzien! Door het leuke patroontje en de mooie shimmer lijkt het alsof ie van een heel luxe merk is, vind ik. Als precies deze blush in een Dior doosje had gezeten, had ik zo geloofd dat ie ook echt van Dior zou zijn. Maar ziet ie er op mijn huid ook zo mooi uit?

Hier de swatches:

IMG_20150630_103658IMG_20150630_103528IMG_20150630_103616

Jaaa! De blush ziet er op mijn huid ook supermooi uit. Het is een hele mooie koele roze kleur en de glans/shimmer is ook prachtig! Hij geeft precies genoeg kleur af, niet te veel en niet te weinig. Je wil wel kunnen zien dat je de blush op hebt, maar je wil er ook niet uitzien als een clown natuurlijk.

IMG_20150630_114620IMG_20150630_114630IMG_20150630_114742

Zo ziet de blush er op mijn gezicht uit. Helaas komt ie op de foto’s lang niet zo mooi over als in het echt. Hij staat heel mooi natuurlijk en geeft een gezonde kleur aan je gezicht. Het allermooiste aan de blush vind ik de glans, (die op de foto’s al helemaal niet te zien is) ook die is heel mooi (hoe vaak heb ik nu al wel niet mooi gezegd haha?) en natuurlijk. Je hebt geen eens highlighter meer nodig.

IMG_20150630_103223

Conclusie:

Ik vind het echt een prachtige blush. De kleur, de glans, en ik vind dat ie best goed bij mijn gezicht past/staat. Blush gaat natuurlijk vooral om smaak, maar ik kan deze zeker wel aanraden. Al helemaal als je van roze blushes houd, of van blushes met een hele mooi glans. De blush blijft redelijk lang zitten, maar als je ’s middags of ’s avonds nog ergens heen gaat zou ik hem nog wel even bijwerken.

Prijs en verkrijgbaarheid:

De Catrice illuminating blush – 030 kiss me ken is voor €3,99 te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van deze blush?

Liefs, Kylie

2 gedachtes over “Catrice illuminating blush – 030 kiss me ken

Geef een reactie

