Shoplog: Corfu 2015

IMG_20150720_181748

Zoals je misschien al wel weet, ben ik een week op vakantie geweest naar Corfu. Ik vind het op vakantie altijd wel leuk om wat souvenirs te kopen, maar op Corfu hadden ze echt heel veel leuke winkeltjes. Inclusief de Sephora! Natuurlijk heb ik daar ook wat gekocht. Wil je weten wat? Lees dan verder!

IMG_20150720_181846

Als eerst iets wat ik niet echt heb gekocht, maar heb meegenomen. De shampoo en bath gel van het hotel. Niet perse omdat ik ze zo lekker vind ruiken, maar gewoon omdat ik het leuk vind als aandenken aan deze vakantie.

IMG_20150720_182028

Ik weet niet of ik de enige ben, maar mijn sleutelhangers gaan altijd kapot. Bij een heel schattig winkeltje zag ik deze leuke sleutelhanger. Ik vind hem echt heel schattig en ik vind het ook heel leuk dat er Corfu op staat. Deze sleutelhanger was €2,50.

Bij dat zelfde winkeltje kocht ik ook nog een zilverkleurig armbandje. Ook deze vind ik heel leuk en hij past overal bij. Hij koste maar €2,-.

Bij een ander heel leuk winkeltje kocht ik het andere armbandje op de foto. Je kon hem helemaal zelf samenstellen. Je kon zelf het bandje en het hangertje kiezen. Ik ben gegaan voor een knalroze bandje en soort pijl met een hartje eraan. Ik vind hem echt supergaaf geworden. Deze koste maar €3,-.

IMG_20150720_182110IMG_20150720_182125IMG_20150720_182151

Wat ik heel grappig vond op Corfu is dat je bij al die winkeltjes allemaal van die nep-merk dingen hebt. Vooral tassen en zonnebrillen. Ik kocht een nep Ray-Ban zonnebril. Ik vind het model en de kleur echt heel gaaf. Ook de glazen vind ik best wel cool. Wat ook leuk is in Corfu is dat je bij alle winkels die zonnebrillen verkopen zo’n heel handig zakje erbij krijgt. Deze zonnebril was €5,-.

IMG_20150720_181921

Nog iets wat hoogstwaarschijnlijk hartstikke nep is, maar wel heel leuk. Oortjes van beats by dr.dre. Je had verschillende kleurtjes, ik koos voor de lichtroze. Eigenlijk gebruik ik altijd een koptelefoon. Dit vind ik gewoon fijner zitten en de geluidskwaliteit is meestal ook beter. Alleen als ik de deur uitga en muziek wil luisteren vind ik oortjes wat mooier staan. Ik kocht deze voor €2,50.

IMG_20150720_182315

Als laatst kocht ik bij de Sephora nog twee nagelakjes die ook nog eens in de aanbieding waren. Ik kocht mijn allereerste OPI lakje voor maar 6 euro, in plaats van 15. Waarschijnlijk was die in de aanbieding omdat ie verder niet meer verkocht wordt. Ik vind het gewoon een heel leuk zomers kleurtje die in het echt nog een heel stuk feller is dan op de foto. Het is: you are so outta lime.

Ook kocht ik nagellakje van het eigen merk van Sephora. Ik vind het een heel mooi en bijzonder kleurtje. In het echt lijkt deze net een beetje groener. Voor dit lakje betaalde ik maar €1,60.

Dit is alles wat ik heb gekocht op vakantie op Corfu. Wat vind jij het leukst?

Liefs, Kylie

9 gedachtes over “Shoplog: Corfu 2015

Geef een reactie

