Corfu, ik ga je missen!

Heyy, wanneer jullie dit lezen is dit alweer mijn laatste dag op Corfu. Ik ben vorige week dinsdag 7 juli met mijn moeder, stiefvader en zus in het vliegtuig gestapt op weg naar Corfu. We zijn een weekje geweest en moeten volgens mij vanavond rond tien uur terugvliegen. Natuurlijk moeten we eerder aanwezig zijn op het vliegveld dus dat betekent dat we nog een middagje kunnen genieten van het strand en het zwembad. Als het aan mij had gelegen had ik hier best de hele zomervakantie kunnen blijven ;).

Wat ik wel grappig vind is dat bijna iedereen die vroeg waar ik naar toe ging op vakantie totaal geen idee had waar Corfu ligt haha. Dus mocht jij het ook niet weten, Corfu is een heel mooi eiland van Griekenland.

Ik wou jullie gewoon even laten weten dat ik lekker een weekje op vakantie ben geweest haha. En daardoor is er gisteren dus ook geen fotodagboek online gekomen. Natuurlijk wil ik wel alle foto’s van Corfu met jullie delen en laten zien wat ik daar allemaal heb gedaan. Zaterdag komt er een fotoverslag online van mijn vakantie op Corfu!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

