NOTD: Essence the gel nail polish – 24 indian summer

IMG_20150629_163353

Vandaag heb ik een keer een NOTD (nails of the day) voor jullie. Ik kwam erachter dat ik eigenlijk helemaal geen leuke zomerse nagellakjes had. Bij de Kruidvat zag ik dit leuke zomerse kleurtje en die kon ik dan ook niet laten liggen. Ik bracht hem gelijk aan op mijn nagels en ik vind hem supergaaf!

IMG_201506180_051211

Het is dus een nagellakje uit the gel nail polish collectie. Ik kan hier verder niet heel veel over zeggen omdat ik niet de bijbehorende base- en topcoat heb. Ik gebruik gewoon een normale topcoat, wat ook goed werkt.

IMG_20150629_163502

Dit kleurtje heet 24 indian summer. Ik vind het zelf een leuke naam die ook echt bij de kleur past. Want het is een zomers kleurtje!

IMG_20150629_163419

Kijk dan! Wat een leuk zomers kleurtje, vinden jullie niet? In het echt is hij nog wel een stuk feller, maar dat is helaas heel moeilijk op de foto te krijgen. Ook is hij op mijn nagels wat feller dan dat ie er in het flesje uitziet. I like it!

IMG_20150629_164056

Hoe toevallig! Mijn schriftje waarin ik al mijn to do lijstjes enzo maak is echt precies dezelfde kleur als de nagellak.

IMG_201506180_051041

Ik vind zelf dat de nagellak heel leuk staat. Vooral bij een simpel shirtje zoals ik op de foto draag. Dan springt ie er lekker uit! En ik denk dat ie extra leuk staat als je een beetje bruin bent. Maar dat moet wel goed komen met het weer van de afgelopen dagen ;).

IMG_20150629_163530

Ja ik ben er heel blij mee! Ik vind het kleurtje superleuk en ook de kwaliteit van het lakje is heel goed. Hij dekt met 2 laagjes helemaal. Ik kan niet zeggen hoelang ie blijft zitten omdat ik hem dezelfde dag dat ik schrijf heb opgedaan en ik dus niet de bijbehorende base- en topcoat heb. Maar die heb je vind ik ook niet echt nodig. Zonder lijkt het ook wel een beetje gel-achtig vind ik.

Mocht je deze nagellak nou ook heel leuk vinden en hem zelf willen kopen, je kunt hem bij de Kruidvat en Trekpleister kopen voor maar €1,69.

Liefs, Kylie

Een gedachte over “NOTD: Essence the gel nail polish – 24 indian summer

Geef een reactie

