VAKANTIEEEE!

Jaaaa! Wanneer jullie dit lezen heb ik eindelijk vakantie! Officieel dan. Deze hele week was ik al bijna helemaal vrij. Ik hoefde alleen maandag mijn boeken in te leveren en vrijdag mijn rapport op te halen. Dinsdag, woensdag en donderdag was ik helemaal vrij.

Ik heb echt superveel zin in de vakantie. Gewoon 6 weken lekker leuke dingen doen, relaxen, genieten van de zon, ik ga een weekje op vakantie naar Corfu en ik ben nog jarig!

Ik begin de vakantie in ieder geval goed! Ik heb een goed rapport en ga dus over naar 3 gymnasium. Hier ben ik heel blij mee. Oke nu houd ik op over school, want ja, ik heb immers vakantie :).

Dat ik 6 weken vakantie heb betekent natuurlijk ook dat ik extra veel tijd heb om te bloggen. Dit ga ik dan ook vooral lekker doen. Ik heb deze week ook al heel veel vooruit geschreven omdat ik dus nog op vakantie ga. Hier heb ik ook heel veel zin in!

Tja, wat ik moet ik verder nog zeggen. Ik wou jullie gewoon even laten weten dat ik nu lekker vakantie heb. En voor degenen die nu ook vakantie hebben, ik wens jullie een hele fijne vakantie!

Wat ga jij doen deze zomervakantie? Ga je nog op vakantie? En zo ja, waar heen?

Liefs, Kylie

Geef een reactie

