Lush popcorn lip scrub

Lushpopcornscrub

Droge lippen en irritante velletjes, we hebben er allemaal wel eens last van! Natuurlijk vooral in de winter, maar ook in de lente/zomer heb ik er zelf last van. Het ziet er niet mooi uit en al helemaal niet wanneer je lippenstift opdoet. De enige manier om die velletjes echt goed weg te krijgen is door te scrubben. Over de scrubs van Lush had ik al veel goede verhalen gehoord. Dus toen ik laatst bij de Lush was kon ik het niet laten om er eentje te kopen.

IMG_20150618_164225

De lip scrubs van Lush zijn er in twee smaken. Popcorn en bubblegum. Ik heb de popcorn variant gekozen.

Bij mij staat alles er in het Duits op omdat ik hem in een Lush winkel in Duitsland heb gekocht.

IMG_20150618_164340

De ingrediënten. Natuurlijk zit er suiker in, verschillende oliën, aroma en nog wat dingen waarvan ik niet weet wat het is. Bij Lush is in ieder geval alles met de hand gemaakt en wordt er niet op dieren getest. Ook zitten er geen conserveringsmiddelen en andere kunstmatige dingen in. Dat is natuurlijk allemaal heel goed!

IMG_20150618_164315

Doordat dus alles met de hand gemaakt is en er geen conserveringsmiddelen inzitten hebben de producten wel een beperkte houdbaarheid. Op alle producten zit een sticker waarop staat wie het heeft gemaakt, wanneer het is gemaakt en tot wanneer het goed is. Deze lip scrub is ongeveer 14 maanden te gebruiken. Het is wel een flinke pot(25g) dus dat betekent lekker scrubben!

IMG_20150618_165351

De lip scrub zelf is best droog en bestaat vooral uit de suikerkorrels. Het is de bedoeling dat je wat met je vingers pakt en daarmee ronddraaiende bewegingen maakt over je lippen om zo alle velletjes eraf te scrubben. Als je klaar bent kun je zelfs de scrub van je lippen likken. Ik vind hem zelf niet zo heel lekker en een beetje te zoutig, maar het kan dat jij hem wel heel lekker vindt natuurlijk. Hij ruikt wel heel lekker naar karamel!

Ik heb helaas geen goede voor en na foto’s kunnen maken, maar de scrub werkt goed. Je moet wel echt goed scrubben anders trek je de velletjes alleen maar los in plaats van er helemaal af.

IMG_20150618_164501

Conclusie:

Ik ben heel erg blij met deze scrub. Hij doet zijn werk goed en haalt mijn velletjes na goed scrubben helemaal weg. De geur is ook echt heel lekker want hij ruikt dus naar karamel! Na de tijd kan je hem gewoon van je lippen likken en opeten wat natuurlijk heel handig is als je haast hebt. Hij is wel een beetje aan de dure kant, maar wel handgemaakt en zonder toegevoegde troep.

Prijs en verkrijgbaarheid:

De Lush lip scrubs zijn in alle Lush filialen en online te koop voor €9,65.

IMG_20150618_164522

Ik ben dus al met al heel blij met deze scrub en kan hem zeker aanraden als je last hebt van droge lippen en velletjes!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

