Opgemaakt #2

IMG_20150508_161456

Alweer een tijdje geleden kwam mijn eerste opgemaakt artikel online. Ik vond het zelf heel leuk om al mijn opgemaakte beauty producten te bewaren en met jullie te delen wat ik er van vond en of ik het opnieuw zou kopen of niet. Dat ga ik nu weer doen met de producten die ik de afgelopen maanden heb opgemaakt!

IMG_20150508_161304

Essence like a jump in the pool parfum

Je zou het misschien niet verwachten van Essence, maar ik vind deze parfum echt superlekker ruiken! Geuren omschrijven kan ik echt niet, maar als je een goedkope lekkere parfum zoekt zou ik zeker deze even gaan ruiken bij de Kruidvat. Zelf zou ik hem nu even niet opnieuw kopen omdat ik nog heel veel andere parfum heb.

IMG_20150508_161232

Kruidvat natural lipbalm

Dit is gewoon een super basic lippenbalsem zonder kleur of geur. Ik heb na een hele lange tijd eindelijk opgemaakt. Ik zou hem niet opnieuw kopen omdat ik hem heel saai vind.

LIPSMACKER Coca Cola

Ik ben dol op het merk LIPSMACKER! Ze hebben zoveel lekkere smaakjes/geurtjes en ze zien er ook allemaal heel schattig uit. Deze Coca Cola smaak had ik al best wel lang is nu opgegaan. Ik vond hem superlekker ruiken en zou hem best wel opnieuw willen.

IMG_20150508_161054

Catrice multi colour blush – 060 Strawberry Frappuccino

Deze blush is eigenlijk niet helemaal opgegaan, maar ik heb hem laten vallen. Super zonde,Β I know.Β Gelukkig was ie niet zo duur. Het is een leuke blush voorΒ school of werk, maar niet bijzonder. Ik zou hem zelf niet zo snel opnieuw kopen.

IMG_20150508_161204

Essence ticket to paradise hair mascara

Wow, deze collectie is oud zeg. Ik kocht deze haarmascara op de basisschool. Het idee was leuk maar ik vond het niet echt fijn werken. Ik heb hem dan ook bijna niet gebruikt. Nu is ie helemaal uitgedroogd en kan ie weg.

IMG_20150508_161123

Essence easy 2 use eyelinerpen

Als je wilt weten wat ik van deze eyeliner vind moet je even deze review lezen. Ik zou hem echt zeker niet opnieuw kopen!

Essence lash princess volume mascara

Deze mascara vond ik wel fijn, maar niet zo geweldig als heel veel andere beautybloggers. Ik zou hem denk ik niet opnieuw kopen omdat ik fijnere mascara’s zijn die net zo goedkoop zijn.

IMG_20150508_161033

Catrice gezichtspoeder

Ik heb echt geen idee meer hoe deze poeder precies heet. Ik weet wel dat ik hem heel fijn vond!

IMG_20150508_160919

Redken hairspray

Ik kreeg deze haarspray een keer in een goodiebag, maar had nog nooit van het merk gehoord. Totdat ik er iets over zag in een tijdschrift en erachter kwam dat het eigenlijk een heel bekend kappersmerk is. Met dit kleine busje heb ik best een tijd gedaan, ik gebruik namelijk bijna nooit haarlak. Eigenlijk alleen als ik mijn haar heb gekruld of zo. Hij werkt wel gewoon goed, maar ik weet dat dit merk best wel duur is en zoveel geld heb ik niet voor een haarspray over. Dus ik zou hem zelf niet opnieuw kopen.

IMG_20150508_160856

Kruidvat reinigende lotion pads

Ook hier heb ik een review over geschreven.

IMG_20150508_161014

Max factor foundation

Ook op deze foundation flacon staat niks meer. Ik weet dan ook niet meer precies welke dit was. Ik vond hem op zich wel fijn, maar niet geweldig.

Essence all about matt oil-free make-up

Deze foundation van Essence vind ik wel heel erg fijn! Fijner zelfs dan die van Max Factor. Terwijl die veel duurder is. Deze foundation gebruik ik nu opnieuw.

IMG_20150508_160833

HEMA bye bye eye make up remover lotion

Deze oogmake-up remover werkt heel goed en haalt heel makkelijk alle make-up van je ogen. Wat ik zelf een klein nadeel vind is dat ie wel een beetje een vettig laagje achterlaat. Alsnog zou ik hem wel opnieuw kopen.

IMG_20150508_115120

Kruidvat gezichtslotion

Deze gezichtslotion gebruikte ik als laatste stap in mijn reinigingsroutine. Ik vond hem heel fijn werken en gebruik hier nu de blauwe variant van.

IMG_20150508_115022

Zwitsal bodylotion

Ik vind de geur van Zwitsal zooo lekker haha! De bodylotion is natuurlijk gemaakt voor babyhuidjes, daardoor is ie ook heel geschikt voor hele gevoelige huidjes. Zelf heb ik daar geen last van. Zoals ik al zei vind ik de geur gewoon heel lekker.

IMG_20150508_114830

Kruidvat deodorant pink flower fresh & Kruidvat fem`x invisible deodorant

Beide deo’s zijn dus van Kruidvat eigen merk en allebei werkte ze gewoon prima!

IMG_20150508_114059

Primark cosmetic pads

Deze wattenschijfjes vond ik echt heel fijn. Ze zijn lekker groot en hebben een patroontje waardoor ze nog net iets beter werken. Zeker een aanrader!

IMG_20150508_114144

Demakup Oringinal wattenschijfjes

Ook deze wattenschijfjes van Demakup zijn heel fijn. Alleen zijn deze volgens mij wel iets prijziger…

IMG_20150508_114234

Action nagellak remover pads

Dit is serieus de slechtste nagellak remover die ik ooit heb gebruikt. Als je ze tegenkomt bij de Action vooral niet kopen!

Dit is alles wat ik de afgelopen tijd heb opgemaakt. Moet ik mijn opgemaakte producten blijven verzamelen of vinden jullie het toch niet zo leuk om te zien?

Liefs Kylie!

Geef een reactie

