Fotodagboek week 25

IMG_20150615_183027

Het is weer tijd voor een fotodagboek! Het was een beetje een saaie week omdat ik vooral veel heb geleerd voor de proefwerkweek die donderdag is begonnen. Zondag was wel een hele leuke dag! Toen had ik namelijk de finale van het NK streetdance! Als je wilt weten hoe dat is gegaan moet je verder lezen!

Maandag

IMG_20150615_183000

Ja hier begint het al, ik was aan het leren. Dit is mijn samenvatting van Latijn. Latijn had ik gelijk donderdag, de eerste toets van de proefwerkweek dus.

IMG_20150615_183027

Naast leren moest er natuurlijk oog geblogd worden ;). Ik kreeg twee blogposts af!

Dinsdag

IMG_20150616_161613

Ook dinsdag moest er geleerd worden. Maar dit keer met snoepjes erbij! Deze had ik op school gekocht er was nog wat over :).

Donderdag

IMG_20150618_154021

Vandaag begon dus mijn proefwerkweek. Toen ik weer thuis was begon ik gelijk weer met leren. En ja, als je geen gewone blaadjes meer hebt moet je samenvattingen maar op oude diddleblaadjes maken haha.

IMG_20150618_154115

Een voordeel van de proefwerkweek is dat ik mijn nieuwe tasje van de Primark kan gebruiken. Normaal passen mijn boeken natuurlijk niet in zo’n tas.

IMG_20150609_165549

Ook ben ik deze week nog even naar de Kruidvat geweest. Van de poeder en blush komt binnenkort nog een review :).

Zondag

IMG_20150621_130258 IMG-20150621-WA0004

Zondag was het dan zo ver! De finale van het NK streetdance. En we zijn 3de geworden. We waren allemaal superblij natuurlijk! We kregen een hele grote beker. Helaas is de groepsfoto een beetje wazig. Het NK was helemaal in AHOY in Rotterdam maar het was het helemaal waard! Het was ook supergezellig met z’n allen in de bus die we hadden gehuurd! Van de vereniging waar ik bij zit gingen twee teams naar het NK dus om alle dansers en vrienden en familie daar te krijgen was er ook echt wel een bus nodig.

Ik heb echt een superleuke dag gehad!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

