Music of the moment #2

Een tijdje geleden kwam mijn eerste music of the moments online. Ik vind het zelf heel leuk om mijn favoriete nummers met jullie te delen. De laatste weken heb ik weer heel veel leuke muziek ontdekt die ik graag voor jullie op een rijtje zet!

  • Ain’t Nobody (loves me better) – Felix Jaehn, Jasmine Thompson

Dit is een lekker dance nummer die echt de hele tijd in je hoofd blijft zitten. Maar ik vind hem wel leuk!

  • Drank & Drugs – Lil’ Kleine, Ronnie Flex

Bij dit liedje moet je echt vooral niet op de tekst letten haha. De beat is heel leuk en ook dit liedje blijft de hele tijd in je hoofd zitten.

  • Policeman – Eva Simons, Konshens

Dit is wel mijn ultieme favoriet van dit rijtje. Ik vind dit nummer echt geweldig! Toen ik hem voor de eerste keer hoorde dacht ik echt dat ie van Rihanna was, maar hij is gewoon van Eva Simons, hoe cool!

  • Yoga – Janelle Monáe, Jidenna

Dit nummer is volgens mij niet zo bekend. Ik vind hem in ieder geval wel heel leuk!

  • Fight For Love – Kwabs

Ik vind dit echt een heel lekker nummer die je echt even moet gaan luisteren!

  • Zeg dat niet – Lil’ Kleine, Ronnie Flex

Nog eentje van Lil’ Kleine en Ronnie Flex! Wel grappig want normaal hou ik niet zo van Nederlandse muziek.

  • How Bad Do You Want It (Oh Yeah) – Sevyn Streeter

Dit liedje is van de Furious 7 film. Ik heb de film zelf niet gezien maar dit liedje luister ik wel heel vaak.

  • See you again – Wiz Khalifa, Charlie Puth

Nog een liedje van Furious 7. Wauw! Wat heeft die Charlie Puth een mooie stem zeg!

  • Drop that kitty – Ty Dolla $ign, Tinashe, Charli XCX

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik over dit nummer moet zeggen, behalve dat ik hem leuk vind.

  • Bitch better have my money – Rihanna

Naast dit liedje vind ik America Oxygen van Rihanna ook heel leuk!

Dit zijn toch wel de 10 meest door mij beluisterde liedjes op dit moment. Ik luister al mijn muziek altijd via Spotify. Ik vind de kwaliteit heel goed en ik ontdek er altijd leuke nummers. Zeker een aanrader!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

