TAG: 15 dingen die niemand vraagt!

Tja, soms zijn er van die dingen die niemand vraagt maar die eigenlijk best wel leuk zijn om van een ander te weten. Ik kwam deze hele leuke TAG tegen: 15 dingen niemand vraagt. Dus ik ga voor jullie 15 vragen beantwoorden die normaal niet zo snel gesteld zouden worden.

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Ik woon in een oud huis waar nog van die hele kleine inbouwkastjes inzitten. In mijn eigen kamer zit ie op een hele onhandige plek waardoor mijn bed ervoor staat. En mijn bed past niet op een andere plek. Ook heb ik in mijn kamer geen plek voor een andere kledingkast. Daarom gebruik ik de ingebouwde kast op mijn oude slaapkamer waar nu de strijkplank, wasrek en zo staat. Dus eigenlijk kan ik deze vraag niet helemaal beantwoorden haha.

2. Neem je mini-flesjes shampoo enzo mee uit hotels?

Ik ben nog maar één keer op vakantie geweest in een hotel. Die andere keren zaten we altijd in een huisje. Maar die ene keer heb ik niks meegenomen.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Nee haha! Ik zou echt niet weten waarom en hoe ik dat zou moeten doen.

4. Gebruik je to-do lijstjes?

Soms. Als ik echt heel veel moet doen vind ik dat heel handig, maar als ik maar een paar dingen hoef te doen vind ik dat een beetje overbodig.

5. Heb je sproeten?

Alleen in de lente en zomer. Zodra de zon steeds meer begint te schijnen krijg ik sproetjes op mijn wangen en neus. Gelukkig niet zo veel en meestal heb ik foundation op dus dan zie je ze bijna niet meer.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?

Ja haha! Toen ik heel klein was. Ik moest altijd heel vaak plassen dus onderweg is dat wel eens gebeurd 🙂 .

7. Hoe groot is je bed?

Ik heb gewoon een éénpersoonsbed. Hoe groot precies zou ik niet weten.

8. Ben je lui?

Dat licht eraan. Sommige dagen wil ik van alles doen en soms heb ik gewoon nergens zin in. Als het gaat om huiswerk ben ik heel erg lui maar voor bloggen en dansen heb ik altijd wel energie :p .

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Ja! Dat het nu gewoon f*cking lente is en dat ik meivakantie heb maar het gewoon poepie slecht weer is nu ik dit type.

10. Kauw je op pennen en potloden?

Yep! Best vies eigenlijk!

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee. Ik was echt een meisje meisje en had een hekel aan dat soort dingen haha.

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Nee, eigenlijk niet. Nou moet ik ook zeggen dat ik tekenfilms eigenlijk nooit zo leuk heb gevonden. Heel veel mensen snappen dat niet maar ja, ik hou gewoon meer van films met echte mensen enzo.

13. Tel je treden als je de trap op loopt?

Ik kan me herinneren dat ik dat vroeger wel eens deed maar nu nooit meer.

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Ja! Zoals jullie misschien wel weten zit ik op streetdance. Dat doe ik twee keer in de week en de dansen worden natuurlijk zonder muziek uitgelegd. Maar ook thuis dans ik wel eens als er geen muziek op is. Mijn ouders zeggen dat ik zelfs bij zwemles op de startblokken stond te dansen haha.

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?

Ik ben 13 dus ik heb nog geen auto haha. En ik heb ook geen idee hoe het moet.

Als jij deze TAG ook leuk vind mag je hem natuurlijk ook overnemen, daar zijn TAGS voor bedoeld!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

