Catrice LE Doll’s Collection matt dip eyeliner

IMG_20150405_154921

Na mijn miskoop van de Essence eyeliner was ik nog steeds opzoek naar een goede eyeliner. Bij Teske zag ik een positieve review over de limited edition matt dip eyeliner uit de Doll’s collection. Maar ik ben er nu wel achter dat reviews niet altijd iets zeggen. Toch kocht ik deze eyeliner want ja, ik had er nou eenmaal één nodig.

IMG_20150405_155431

De verpakking is vrij basic. Een klein zwart flesje/potje met een hele lange dop met witte ovaaltjes waar het kwastje aanzit. Die lange dop vind ik zelf wel heel handig met het aanbrengen van de eyeliner. Het kwastje zelf is gewoon een standaard kwastje die bij dit soort eyeliners zit. De eyeliner bevat 2,5 ml wat een normale hoeveelheid is.

Catrice zegt dat deze zwarte eyeliner mat is en lang blijft zitten. Klinkt goed, dat gaan we testen!

IMG_20150405_155555 IMG_20150405_155618

Zoals je kunt zien is de eyeliner goed gepigmenteerd. Hij is lekker zwart en het allerbelangrijkste, hij is echt heel mat. Maar ja, dat moet ook wel voor een Matt dip eyeliner.

IMG_20150405_165738IMG_20150405_170115

De eyeliner brengt heel fijn aan. Het kwastje werkt heel fijn en heeft geen irritante uitstekende haartjes. Er zitten ook geen klontjes of zo in. Ook op mijn ogen is de eyeliner mooi mat en goed zwart. Ik kan er een mooi lijntje mee zetten!

IMG_20150405_154921

Conclusie:

Wat een fijne eyeliner is dit zeg! Goed gepigementeerd, lekker zwart en mooi mat. En dat voor zijn fijn prijsje. Ook blijft ie zoals Catrice zegt heel lang zitten. Aan het eind van de dag zit mijn lijntje er nog perfect op. Eindelijk heb ik een goede eyeliner gevonden, maar tja, zul je net zien dat ie limited edition is. Dat vind ik echt super stom! Dus ik zou zeggen: sla er snel een paar in!

Prijs en verkrijgbaarheid:

Deze Catrice limited edition matt dip eyeliner uit de Doll’s colection is voor €2,99 euro te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Liefs, Kylie

Geef een reactie

