Wat staat er op mijn nachtkastje?

IMG_20150403_152039

Ik heb het idee dat dit een soort van TAG is geworden. Dat bloggers laten zien wat er allemaal op hun nachtkastje staat. Ik vind dat altijd superleuk om te zien wat anderen erop hebben staan en wat zij ’s avonds gebruiken voor ze gaan slapen. Nu laat ik zien wat er allemaal op mijn nachtkastje staat.

IMG_20150403_152123

Nachtlampje

Als eerst mijn nachtlampje. ’s avonds vind ik het niet fijn om van dat felle licht aan te hebben en ik ga liever niet meer mijn bed uit om naar de lampknop te lopen :). Dit nachtlampje komt van de Xenos. Het standaard en de lampenkap moest ik apart kopen.

IMG_20150403_152133

Wekker

Ja, mijn grootste vijand staat ook mijn nachtkastje. De wekker. Wat heb ik een hekel aan dit ding haha. Maar ja, hij zorgt er wel voor dat ik altijd op tijd op school kom. Ik vind het dan wel weer leuk dat ie roze is. Ik kocht deze een paar jaar geleden bij de Intertoys.

IMG_20150403_152157

Zakdoekjes

Ook heel handig om op je nachtkastje te hebben: zakdoekjes! Als je neus lekt of als je verkouden bent wil je liever niet je deken als zakdoek gebruiken…

IMG_20150403_152214

NIVEA lip butter – raspberry rosΓ©

Ik heb best veel last van droge velletjes op mijn lippen. Daarom vind ik het fijn om ’s avonds voordat ik ga een slapen een lekker verzorgende lipbalsem/butter op te doen. Deze van NIVEA ruikt lekker zoet naar Fruitella snoepjes en verzorgd mijn lippen heel goed.

IMG_20150403_152227

Lush Lemony flutter

Naast mijn grootste vijand staat ook mijn grote vriend. Namelijk Lemony Flutter van Lush. Ook bij mijn nagelriemen heb ik regelmatig last van droge velletjes. Vooral in de herfst en winter. Daarvoor is Lemony Flutter echt een wondermiddeltje. Een paar keer je nagelriemen ermee insmeren en de velletjes zijn weg. Ook gebruik ik hem vaak voor mijn ellebogen want die zijn ook vaak wat droger.

IMG_20150403_152242

Essence Cookies & Cream hand balm

Naast mijn lippen en nagelriemen zijn mijn handen ook redelijk droog af en toe. Daarom smeer ik mijn handen elke avond in met deze limited edition cookies & cream hand balm van Essence. Het is niet de meest verzorgende handcrème maar de geur! Echt, hij ruikt zooo lekker!

IMG_20150403_152501

Naloc

Als laatst dit kleine tubetje Naloc. Want ja, ik had zo’n gehandicapte nagel. Echt super stom. Ik gebruik dit spul nu sinds de zomervakantie en hij is er bijna helemaal af gegroeid gelukkig. Deze zomervakantie kan ik dus hopelijk weer nagellak op mijn teennagels doen.

IMG_20150403_152301

Dit is mijn nachtkastje. Ik vind hem zelf wel heel leuk en schattig met die rieten mandjes. Hij komt van de blokker, maar ik heb hem al heel lang dus ik heb echt geen idee of ze hem nog verkopen.

IMG_20150403_152051

Dit is dus alles wat op mijn nachtkastje staat. Misschien een beetje veel, maar ik vind het fijn om deze producten ’s avonds allemaal te gebruiken. En ik vind het nog best wel gezellig staan, al die spulletjes op mijn nachtkastje.

Wat staat er allemaal op jouw nachtkastje?

Liefs, Kylie

Geef een reactie

