Favorieten maart 2015

favorieten

Het is alweer het eind van de maand. Dus dat betekent dat ik weer mijn favorieten met jullie ga delen. Dit keer van de maand maart!

IMG_20150330_170042

IMG_20150330_170059

Sleek blush – Rose Gold

Deze blush kennen we allemaal wel denk ik! Alle beautybloggers waren verliefd op deze blush dus ik moest hem ook hebben. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag ongeveer een half jaar geleden en ja, ik ben nu ook verliefd geworden op deze blush!

IMG_20150330_170141

Het doosje voelt heel stevig aan in in de binnenkant zit een handig spiegeltje.

IMG_20150330_170154

En wow! Ik gebruik deze blush nu een half jaar bijna elke dag en ik heb gewoon al de pan geraakt! Dit bewijst wel dat het een echte favoriet is!

IMG_20150330_170305

Wauw! Ik blijf hem zo mooi vinden!

IMG_20150330_170353 IMG_20150330_170432

Essence protecting base coat

Ook dit is niet per se een favoriet van de afgelopen maand maar eigenlijk al van heel lang. Ik gebruik deze base coat echt altijd als ik mijn nagels lak. Hij zorgt ervoor dat mijn nagels niet verkleuren en mijn nagellak blijft ook altijd best lang zitten. Hij droogt ook heel snel op dus je gelijk daarna een kleurtje opdoen.

IMG_20150330_170528 IMG_20150330_170602 IMG_20150330_170638

HEMA it’s my beautiful skin day serum

Ik heb de laatste tijd last van een best wel droge huid. Heel irritant! Vooral als ik foundation op doe, dan zie je de velletjes extra goed. Daarom kocht ik dit serum. Ik breng deze elke ochtend aan onder mijn dagcrème. Ik merk echt verschil en de velletjes zijn bijna helemaal verdwenen! Ik weet alleen niet helemaal zeker of ik er puistjes van krijg of dat dat toevallig ergens anders van komt. Ik hoop het laatste!

IMG_20150330_170843

Odina oogreingingslotion

Deze oogmake-up remover kocht ik bij de Action. Lekker goedkoop! Ik had er niet veel van verwacht maar hij werkt echt heel goed! De make-up gaat er heel snel en makkelijk af en hij laat geen laagje achter. Hij haalt geen waterproof make-up weg maar die gebruik ik toch nooit. Als je nog opzoek bent naar een goede goedkope oogmake-up remover dan is dit zeker een aanrader!

IMG_20150309_195201

Als laatst heb ik een fashion favoriet. Deze sneakers van Adidas. Ik vind ze echt supergaaf! Doordat ze zwart-wit-grijs zijn passen ze ook overal bij. Maar het alle belangrijkste is dat ze echt superfijn zitten en heel lekker lopen. Ik ben verliefd!

Wat zijn jouw favorieten van de afgelopen maand?

Liefs, Kylie

5 gedachtes over “Favorieten maart 2015

  1. Hihi, leuke foto’s! Ik heb geen idee of ik favorieten heb? Ik sta daar niet echt bij stel haha. Wel gebruikte ik deze maand veel mousse omdat ik mijn haren kort heb geknipt voor het goede doel hihi.

Geef een reactie

