Fotodagboek week 13 2015

IMG_20150322_185034

Aaargh! Ik weet niet wat het is, maar ik vergeet het gewoon zo vaak om foto’s te maken. Dit fotodagboek bevat dan ook niet zo veel foto’s. Maar ik vind het wel superleuk om elke week een fotodagboek te maken dus ik heb met mezelf afgesproken om deze week elke dag minimaal 2 foto’s te maken. Als ik eraan denk meer natuurlijk!

IMG_20150316_164625

Ik moest een samenvatting printen om te leren voor een toets en de printer deed het gewoon niet! Ik had die volgende dag al de toets dus moest ik van mijn laptop leren. Maar ja, daarop ga ik al snel andere dingen doen haha. De volgende keer als ik iets moet printen doe ik het in ieder geval niet meer één dag van te voren!

IMG_20150322_185034

Ik lakte mijn nagels met french manicure. Helaas ging het er weer snel af. Deze foto vind ik wel heel leuk, met die bloemen en het parfumflesje.

IMG_20150326_095522IMG_20150326_095518

Donderdag had ik tot het zevende uur les, maar daar vielen twee uur van uit en we mochten bij een les eerder weg als je klaar was met het proefwerk. Ik heb uiteindelijk bijna langer in de aula gezeten dan in de les met de pauzes er ook bij gerekend.

Een tussenuur ging ik met een paar vriendinnen naar een soort kinderboerderij. Daar waren heel veel schattige geitjes. Er zijn best veel geitjes zwanger, echt superleuk! Oja, de koe is ook zwanger!

IMG_20150321_190518

Selfie! Ik weet alleen niet of een ik staart wel zo leuk vind staan bij mezelf haha.

Volgende week heb ik als goed is minimaal 14 foto’s voor jullie. Ik hoop dat het gaat lukken.

Liefs, Kylie

Geef een reactie

