Mijn gezichtsverzorging routine – maart 2015

PicMonkey Collage

Ik laat jullie zien welke producten ik allemaal voor mijn gezicht gebruik elke dag. ’s avonds en ’s ochtends. Het is niet superveel en vooral lekker budget. Misschien hebben jullie er iets aan als je nog een beetje aan het zoeken bent naar een vaste routine.

’s avonds

IMG_20150325_161006

Ik begin ’s avonds altijd met een face wash. Hiermee haal ik het grootste deel van mijn make-up eraf. Ik gebruik de face wash van Dermolin. Deze is voor de gevoelige huid. Volgens mij heb ik die zelf niet echt en ik krijg er dan ook geen irritaties van. Dit is echt een hele basic fase wash zonder geur, kleur of wat dan ook.

IMG_20150325_161021

Mijn oog make-up haal ik eraf met deze oogreingings lotion van Odina. Deze kan je bij de Action krijgen voor 1 euro. Omdat ie zo goedkoop was nam ik hem mee, maar eigenlijk had ik gedacht dat ie niet echt zou werken. Al helemaal omdat hij geen waterproof make-up verwijdert. Maar gelukkig zat ik fout en haalt hij alle make-up er makkelijk vanaf. En waterproof make-up gebruik ik toch nooit.

IMG_20150325_161033

Als laatst gebruik ik deze reinigende lotion pads van Kruidvat om alle restjes make-up eraf te halen zodat mijn gezicht helemaal goed schoon is. Ik heb hier onlangs ook een review over geschreven.

’s avonds gebruik ik eigenlijk nooit een crème. Dat zou ik eigenlijk wel moeten doen want mijn huid is de laatste tijd best wel droog, maar stiekem ben ik gewoon een beetje lui haha.

’s ochtends

IMG_20150325_161033

’s ochtends gebruik ik weer de reinigende lotion pads van Kruidvat. Dit vind ik gewoon heel handig want ik heb meestal weinig tijd en zo hoef ik alleen een watje te pakken en over mijn gezicht te gaan.

IMG_20150325_163941

Zoals ik net al zei is mijn huid de laatste tijd best wel droog en daarom kocht ik dit serum van HEMA. De it’s my beautiful skin day hydrating serum. Deze gebruik ik onder mijn dagcrème. Ik gebruik hem nog maar een paar dagen dus ik kan nog niet echt zeggen wat ik er van vind.

IMG_20150325_163949

Daarna breng ik dus mijn dagcrème aan. Ik gebruik de dagcrème van Dermolin waar ik dus ook de face wash van gebuik. Ook deze crème is weer heel basic. Wel merk ik dat hij niet niet verzorgend genoeg is voor mijn huid, van daar dat ik het serum van HEMA eronder gebruik. Maar ik denk dat voor de gevoelige huidjes wel heel fijn is.

Dit is mijn routine alweer. Hopelijk hebben jullie er iets aan gehad of vonden jullie het gewoon leuk om te zien.

Welk product kan niet ontbreken in jouw gezichtsverzorging routine?

Liefs, Kylie

Geef een reactie

