TAG: this or that

Afbeeldingsresultaat voor this or that

Ik vind tags altijd superleuk. Daarom wil ik die dan ook vaker gaan doen. Er zijn zo veel leuke! Ik wil er in ieder geval elke maand één doen. Dit keer doe ik de this or that tag. Hierbij moet ik steeds kiezen tussen twee verschillende dingen uit allerlei categorieën.

Fashion

Afbeeldingsresultaat voor fashion

Spijkerbroek of Joggingspak

Misschien een beetje fout maar een joggingsbroek vind gewoon veel lekkerder zitten. Al zou ik ze naar school of andere gelegenheden niet zo snel dragen haha.

Lange mouwen of korte mouwen

Ik heb het best snel koud en ik hou heel erg van vestjes en jasjes. Die hebben meestal ook lange mouwen. Maar als het mooi weer is draag ik natuurlijk wel liever korte mouwen!

Streepjes of ruitjes

Eigenlijk draag ik het allebei niet vaak maar als ik dan tocht moet kiezen ga ik voor ruitjes.

Teenslippers of sandalen

Ze zijn misschien niet het meest comfortabel en een beetje onhandig met fietsen maar die echte sandalen vind ik een beetje geiten-wollen-sokken schoenen.

Sjaals of hoedjes

Ook deze draag ik allebei niet echt, maar sjaals vind ik bij andere altijd wel leuk staan.

Oorknopjes of oorhangers

Ik heb mijn haar bijna altijd los en dan zie je knopjes toch niet zo goed. Oorhangers vind ik het geheel toch net iets meer afmaken meestal.

Kettingen of armbanden

Armbanden vind ik wel heel leuk staan maar meestal ook heel onhandig. Vooral met schrijven en dat is iets wat ik op school veel moet doen. Kettingen draag ik wel heel vaak.

Hakken of platte schoenen

Ik heb één paar hakken maar die draag ik echt nooit. Ik vind ze gewoon niet fijn lopen. Ook vind ik ze een beetje te tuttig.

Cowboylaarzen of paardrijlaarzen

Allebei niet mijn ding, maar tja, ik moet kiezen.

Jasje of vest

Zoals ik net al zei hou ik heel erg van vestjes en jasjes. Jasjes vind ik dan toch net iets handiger. Zelf heb ik ook een zwarte en die past echt overal bij.

Make-up

Blush of bronzer

Ik kan echt niet zonder blush! En ik heb ook geen eens een bronzer haha.

Lipgloss of lipstick

Lipstick vind ik ook heel mooi maar ik hou gewoon van een beetje glans op mijn lippen. Ik heb dan ook iets van 12 lipglosses en maar 2 lipsticks.

Eyeliner of mascara

Ik heb elke dag wel een lijntje op mijn ogen maar zonder mascara zou ik echt niet kunnen.

Foundation of concealer

Ik vind concealer ideaal voor puistjes en wallen maar een laagje foundation over mijn hele gezicht kan toch echt niet ontbreken.

Neutraal of kleur

Ondanks dat ik best vaak een felroze kleurtje op mijn lippen draag ga ik toch voor neutraal. Want de rest van mijn make-up houd ik liever wat neutraler.

Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw

Ik heb zelf alleen maar oogschaduw in vaste vorm. Ik word al helemaal gek als aan losse oogschaduw denk haha.

Kwasten of sponsjes

Ik kan echt niet werken met sponsjes.

Nagels

OPI of China glaze

Oké, eigenlijk heb ik van allebei de merken geen nagellak, maar als ik er eentje zou moeten kopen zou die van OPI zijn.

Lang of Kort

Lange nagels kunnen echt heel mooi zijn maar ik vind ze vooral heel onhandig haha.

Acryl of Natuurlijk

Mijn nagels zijn redelijk sterk van zichzelf dus ik zou niet zo snel acrylnagels nemen.

Felgekleurd of donker

Ik hou echt superveel van felle kleurtjes maar donkere nagellak past over het algemeen bij meer kleding.

Met nail-art of zonder nail-art

Ik vind nail-arts supergaaf maar ben er zelf niet echt goed in en heb er ook nooit geduld voor.

Body

Parfum of Bodyspray

Bodyspray is lekker luchtig en in de zomer ook lekker verfrissend.

Lotion of Bodybutter

Ik heb best wel een droge huid en een bodybutter werkt verzorgender.

Douchegel of zeep

Het lijkt mij echt heel onhandig om mijn lichaam helemaal in te smeren met een zeepje.

Lush of andere merken

I LOVE LUSH!

Hair

Krullend of stijl

Ik heb zelf super stijl haar maar ik ben heel blij met mijn krultang!

Knot of Paardenstaart

Ik vind een knot heel erg leuk maar ik heb zo veel en dik haar dat het mijn gewoon niet lukt om alles in een knot te krijgen.

Schuifspeldjes of klipjes

Schuifspeldjes vallen wat minder op.

Haarlak of gel

Voor mij is gel meer iets voor jongens haha.

Lang of kort

Tja, zelf heb ik ook lang haar.

Lok of pony

Een pony staat mij echt niet denk ik haha.

Los of vast

Ik draag mijn haar eigenlijk altijd los. Dit vind ik bij mijzelf het mooist staan en ik ben niet zo goed met haar. Bij streetdance of gym draag ik het wel in een staart of zo.

Overig

Regen of Zon

Dat lijkt me logisch haha.

Zomer of winter

Ik hou van de zomer! Zon, zwemmen, vakantie, mijn verjaardag, eigenlijk alles aan de zomer vind ik leuk.

Herfst of Lente

Als het dan weer mooier weer word krijg ik altijd nog meer zin in de zomer.

Chocolade of vanille

Ik ben nou eenmaal een meisje en kan dus niet zonder chocola haha.

Westen of Oosten

Tja, ik woon in het oosten van het land.

Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden. Ik wel! Het waren echt heel veel vragen (ik ben er 2 uur mee bezig geweest) en ik vond het soms nog best wel lasitg om te kiezen. Laat het even weten als je de tag ook gaat doen of al hebt gedaan want ik vind het ook superleuk om de antwoorden van anderen te lezen.

Weet jij nog een leuke tag die ik kan doen?

Liefs, Kylie

Geef een reactie

