Essence easy 2 use eyelinerpen

IMG_20150228_122811

Toen ik bij Vera een super enthousiaste review over de nieuwe easy 2 use eyeliner pen van Essence zag moest ik hem ook hebben. Ik werd helemaal gek van die zwarte oogschaduw waarmee ik normaal altijd een lijntje maak. Niet veel later kocht ik hem dan ook en vandaag deel ik mijn menig met jullie.

IMG_20150228_122848

Volgens Essence moet het kwastje met haartjes er dus voor zorgen dat je heel gemakkelijk een lijntje kunt zetten. Vandaar de naam: easy 2 use. Nog een reden waarom ik deze eyeliner moest hebben, ik ben niet zo handig met dit soort dingen haha.

Dit is trouwens wel mijn tweede eyeliner. De eerste bleek gelijk al helemaal op en uitgedroogd te zijn. Gelukkig kreeg ik wel gelijk een nieuwe mee toen ik hem ging ruilen.

IMG_20150228_122930

Hier zie goed dat het geen vilten puntje is maar dat het echt haartjes zijn. wel staan ze al een beetje uit elkaar. Het lijkt me niet heel makkelijk om met al die uitspringende haartjes een mooi lijntje te zetten. Maar dat gaan we uitproberen!

IMG_20150228_123055

De lijntjes zijn nog wel netjes, maar het pigment valt echt tegen. Bij Vera waren de lijntjes echt goed zwart maar ik kreeg het niet beter dan dit.

Toen ik het op mijn ogen ging proberen kwam ik niet verder dan een half lijntje. Hij deed het gewoon niet meer. En dan te bedenken dat dit al mijn tweede is omdat de vorige ook al gelijk op was…

IMG_20150228_122816

Conclusie:

Tja, wat moet ik hier nou van zeggen. Of ie ook echt zo easy 2 use is kan ik niet zeggen. Vera vond hem heel fijn en zelfs te vergelijken met de tattoo liner van Kat Von D! Zelf durf ik hem in ieder geval niet meer te kopen.

Prijs en verkrijgbaarheid:

De Essence easy 2 use eyeliner pen is voor €2,89 te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Liefs, Kylie

Een gedachte over “Essence easy 2 use eyelinerpen

Geef een reactie

