3x outfit inspiratie

De laatste tijd ben ik heel vaak op online fashion winkels aan het kijken. Als het aan mij lag had ik al heel wat besteld. Maar helaas heb ik niet een heel groot budget. Toch kan ik niet blijven stoppen met kleding kijken en daarom leek het mij leuk om van al die sites leuke outfits samen te stellen om met jullie te delen. Dit keer heb ik met items van www.comegetfashion.com 3 outfits samen gesteld. Deze webshop heeft gewoon heel veel dingen die ik superleuk vind!

Outfit 1: bad girl

badgirl

Top: €35,-  Broek: €34,95  Gympen: €19,95  Tas: €34,95

Outfit 2: cool casual

cool casual

Jasje: €57,95  Shirt: €14,95  Rok: €14,95  Schoenen: €34,95 Zonnebril: 9,95

Outfit 3: ready for spring

Ready for spring

Jasje: €34,95  Shirt: €9,95  Broek: €34,95  Gympen: €29,95  Ketting: €9,95  Tas: €29,95

Wat vonden jullie van de outfits?

Liefs, Kylie

3 gedachtes over “3x outfit inspiratie

Geef een reactie

