Essence all about matt oil-free make-up – 10 matt beige

IMG_20150228_121839

Een goede, goedkope foundation. Daar zijn we allemaal wel naar opzoek denk ik. Volgens mij heb ik hem gevonden! Namelijk de Essence all about matt oil-free make-up. Wil je hier meer over weten? Lees dan verder.

IMG_20150228_121901

Dit zijn de ingrediΓ«nten voor de mensen die dat interessant vinden. Zoals je ziet zit er ook parfum in en dat is ook goed te ruiken. Ik vind hem heel erg ruiken naar gezichtsreiniging doekjes. Niet super storend maar ik kan het begrijpen als je dat wel heel irritant vind.

IMG_20150228_121944

Ik heb de lichtste kleur 10 matt beige. Deze foundation zou 12 uur lang op zijn plek moeten zitten. Aan het eind van de dag zit ie er niet meer helemaal perfect op maar hij houd het redelijk goed vol. Al helemaal als je ook nog een primer gebruikt. De tube bevat 30 ml wat heel normaal is voor een foundation.

IMG_20150228_122007

De tube heeft een kleine opening waardoor je heel precies de hoeveelheid kan bepalen en niet bang hoeft te zijn dat je veel te veel pakt. Erg handig!

IMG_20150228_122502

Hier heb ik de foundation een beetje op mijn hand uitgesmeerd. In het begin lijkt hij vrij oranje maar is je hem hebt uitgesmeerd valt dat helemaal weg.

IMG_20150226_170259

Hier heb ik de foundation op mijn gezicht. Het is geen hele goede foto dus je kan het niet heel goed zien, maar ik vind dat ie er echt heel mooi uitziet op mijn gezicht. Hij dekt heel goed maar het staat nog vrij natuurlijk.

Conclusie:

Wauw! Ik vind dat Essence dit echt heel goed heeft gedaan. Van zo’n goedkoop merk had ik nooit gedacht dat ze zulke fijne foundations zouden hebben. De foundation brengt makkelijk en fijn aan, dekt goed en vrij natuurlijk en blijft redelijk lang zitten, al helemaal als je eerst een primer gebruikt. Ik ben echt tevreden! Zelf krijg ik er geen puistjes van, maar dat is natuurlijk bij iedereen weer anders.

Prijs en verkrijgbaarheid:

De Essence all about matt oil-free make-up foundation is bij Kruidvat en Trekpleister te koop voor €3,59.

Liefs, Kylie

Geef een reactie

