Kruidvat reinigende lotion pads

IMG_20150225_144623

Een paar weken geleden waren bij de Kruidvat deze reinigende lotion pads in de aanbieding voor 1 euro. Toevallig was mijn reinigende lotion op en deze pads leken mij heel erg handig. Tijd om ze uit te proberen!

IMG_20150225_144827

Deze pads zouden dus makkelijk je make-up weg moeten halen, maar dat geloof ik niet echt. Ik gebruik ze zalf nadat ik een facewash heb gebruikt om zo de laatste restjes weg te halen.

De pads zijn geschikt voor alle huidtypen, bevatten geen alcohol en zijn pH-neutraal. Dat klinkt goed!

IMG_20150225_144718

Als je de pot openmaakt zit er een aluminium folie op. Dit vond ik zelf wel handig want zo wist ik zeker dat niemand er in de winkel aan had gezeten.

IMG_20150225_145134

In de pot zitten dus allemaal pads doordrenkt met reinigingslotion. Mij leek dit heel handig want zo hoef je het zelf niet meer eerst uit een flesje op een watje te doen.

In de pot zitten 40 pads. Ik gebruik er ’s ochtends en ’s avonds één. Dat betekent dat ik er ongeveer 20 dagen mee kan doen. Niet heel lang dus vergeleken met een flesje reinigingslotion.

IMG_20150225_145153

De pads zijn echt heel dun maar wel stevig en vallen niet uit elkaar.

IMG_20150225_145202

Zo kun je zien hoe groot de pads ongeveer zijn. Groot genoeg om makkelijk je hele gezicht te reinigen.

Conclusie:

Ik vind de pads heel handig, je pakt een watje uit de pot en gaat er mee over je gezicht. Er zit genoeg reinigende lotion in de pads en ze halen alle restjes er makkelijk af. Nadat ik de pads heb gebruikt voelt mijn gezicht lekker schoon aan. Ik heb geen last gehad van irritaties, maar ik heb ook niet echt een hele gevoelige huid. Het enige minpuntje is dat ze best sterk ruiken. Zelf heb ik daar niet heel erg veel last van maar ik weet dat er mensen zijn die daar niet zo goed tegen kunnen. Voor de rest ben ik heel blij met dit product en vind ik het een goede nieuwe ontdekking!

Prijs en verkrijgbaarheid:

De Kruidvat reinigende lotion pads zij te koop bij Kruidvat voor €1,49.

Tip: bewaar de pot op de kop. Zo lekt het meeste van de reinigingslotion naar het bovenste watje en weetje altijd zeker dat er genoeg product in je watje zit!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

