Opgemaakt!

IMG_20150225_143551

Ik vind het altijd superleuk om te zien wat andere beautybloggers allemaal hebben opgemaakt. Zelf heb ik ook een boel opgemaakt de afgelopen tijd en die producten laat ik je vandaag zien. Ik vertel wat ik er van vond en of ik het opnieuw zou kopen. Kijk mee!

IMG_20150225_143702

Beauty ISEREE watte pads

Deze watjes komen van de Lidl in Duitsland. Een lekker groot pak met 120 watten. Hier doe je wel een tijdje mee. De watjes zijn heel goedkoop, maar wel heel fijn. Aan één kant zit een patroontje. Dat vind ik zelf heel fijn want zo heb ik toch het idee dat ze iets beter mijn gezicht schoonmaken.

Deze zou ik zeker opnieuw kopen.

IMG_20150225_143719

Kruidvat gezichtslotion voor de droge en gevoelige huid

Deze gezichtslotion gebruikte ik om na de fasewash en oogmake-up-remover alle restjes weg te halen. Hier werkte hij heel goed voor. Ik vond hem heel fijn en ik heb er best lang mee gedaan, 5 maanden ofzo.

Deze heb ik al opnieuw gebruikt!

IMG_20150225_143748

Rexona deodorant 

Dit is gewoon een prima deo die doet wat ie moet doen. Hij ruikt ook nog eens lekker.

Deze deo zou ik ook opnieuw kopen.

IMG_20150225_143813

Oral-B tandpasta

Eigenlijk maakt het me niet zo veel uit welke tandpasta ik gebruik. Deze waren verder wel gewoon fijn en ik zou ze ook wel opnieuw kopen.

IMG_20150225_143828

Chupa Chups bath & shower gel

Hoe gaaf is dit? Een douchegel van de chupa chups lolly’s! De verpakking is superleuk en vrolijk en hij ruikt echt superzoet en lekker naar de lolly’s. Als ik hem nog een keer kan vinden koop ik hem zeker opnieuw.

IMG_20150225_143845

Andrélon care & repair shampoo

Deze shampoo vind ik echt superfijn! Hij ruikt lekker, maakt mijn haar goed schoon en verzorgt ook lekker. Soms heb ik echt geen zin om nog een conditioner te gebruiken en met deze shampoo valt het niet op als ik die een keertje oversla :).

IMG_20150225_143931

Kruidvat nail care quick & easy remover

Iedereen vond die potjes met nagellakremover helemaal geweldig. Ik wou het ook een keer proberen. Het is inderdaad heel fijn en het werkt heel handig. Alleen deze van de Kruidvat stinkt echt gigantisch. Meer dan ik gewend ben van nagellakremover. Maar verder werkte hij gewoon prima.

IMG_20150225_144002

Ik heb ook nog 3 mascaras opgemaakt. Die van Catrice is de enige die ik fijn vond en opnieuw zou kopen.

IMG_20150225_144024

Ik ben echt geen fan van Justin Bieber maar, deze parfum ruikt wel erg lekker. Ik heb een sample ervan opgemaakt maar ik ga zelf niet een heel flesje kopen.

IMG_20150225_144041

Essence Cookies & Cream sweet mini file

Deze nagelfile werkte op zich wel prima. Opnieuw kopen gaat een beetje lastig want hij was limeted edition maar anders had ik dat ook niet gedaan.

Wat vonden jullie ervan en moet ik dit vaker doen?

Wat heb jij de afgelopen tijd opgemaakt?

Liefs, Kylie

Geef een reactie

