Favorieten februari 2015

IMG_20150225_142900

Zoals ik ook vorige maand deed, deel ik mijn favoriete beauty producten van deze maand: februari. Poeh, wat gaat de tijd snel!

IMG_20150225_142945

DR. van der Hoog clear skon spot cream

Ik heb deze maand best veel last gehad van puistjes en onzuiverheden. Heel vervelend. Daarom heb ik dit spul erg vaak gebruikt. Het is een soort crème die ’s avonds je op je puistjes smeert. Het droogt de puistjes uit en de volgende dag is het echt stuk minder. Ik dacht eerst dat het toch niet zou werken maar dat doet het echt wel! Ik weet niet precies hoeveel het koste maar ik weet wel dat het super goedkoop is voor dat kleine beetje dat je krijgt. Maar het werkt wel heel goed en je doet er ook best wel lang mee.

IMG_20150225_143020

Essence all about matt oil control make-up base

Over deze primer heb ik een review geschreven met een beetje een gemengde mening. Ik wist niet zeker of die echt zo goed werkte. Maar dat doet hij wel! Want ik merk dat als ik deze primer gebruik, mijn make-up echt de hele dag blijft zitten.

IMG_20150225_143038

Essence all about matt oil-free make-up

Deze foundation gebruik ik al anderhalf jaar of zo. Tussendoor heb ik ook nog een andere gebruikt maar toen ik daarna deze weer ging gebruiken wist ik ook weer waarom ik deze al zo lang gebruik. Hij is superfijn en dekt heel goed. Ook blijft hij in combinatie met die primer de hele dag goed zitten. Hier komt nog een review van.

IMG_20150225_143056

Primark liquid lipstick 07

Ook over deze lipstick heb ik al een review geschreven maar ik laat hem toch nog even terugkomen. Want ik vind hem echt heel mooi! Eerst vond ik het een beetje eng om zo’n felle kleur naar school te dragen maar nu vind ik het eigenlijk wel heel leuk staan.

IMG_20150225_143159

Als eyeliner gebruik ik elke dag een matzwarte oogschaduw. Niet de meest fijne en handige manier maar met dit eyeliner kwastje uit het Zoeva bamboe set wil het nog best goed lukken om een mooi lijntje te maken.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

