Review: Primark liquid lipstick – 07

IMG_20150221_145255

Vorige week was ik bij de Primark tussen de make-up aan het kijken. Eigenlijk had ik verwacht dat ik niks zou kopen omdat mij de kwaliteit nooit zo goed lijkt en alles altijd een beetje viezig is doordat zoveel mensen eraan zitten. Toch nam ik uiteindelijk deze Liiquid Lipstick mee. Heb ik daar toch spijt van of ben ik juist blij verrast?

IMG_20150221_145320

Dit is dus een Liquid Lipstick van de Primark beauty afdeling. Een Liquid Lipstick is een vloeibare lipstick die je aanbreng als lipgloss maar die op je lippen opdroogt tot lipstick. Zelf had ik nog nooit geprobeerd dus ik was ook wel benieuwd of ik het wat zou vinden.

Ik heb dus de kleur 07, een hele felle roze kleur die ik nog niet in mijn stash had maar die me wel heel gaaf leek. In de verpakking zit 8ml.

IMG_20150221_145143

Ik vind de verpakking er nog best leuk uitzien. Simpel, maar dat vind ik soms juist wel mooi. Ook kan je zo de kleur makkelijk terugvinden in je stash. De verpakking voelt ook helemaal niet goedkoop aan. Tot nu toe kan ik alleen nog maar pluspunten bedenken.

IMG_20150221_145740

Maar nu het kwastje. Die ik persoonlijk echt een grote misser vind. Het lijkt een beetje op een nagellak kwastje vind ik. Dat is op zich nog niet zo erg alleen er springen allemaal haartjes uit waardoor het bijna onmogelijk word om de lipstick helemaal netjes aan te brengen. Met heel veel moeite is het wel gelukt maar ik breng hem als ik hem opdoe aan met het lippencil uit het Zoeva bamboe kwastenset.

Op naar de swatches:

IMG_20150221_150050

Bam! Wat een pigment! Dit had ik echt nooit verwacht van Primark. Het is ook nog eens precies de roze kleur die ik zocht! Ook op mijn lippen geeft hij veel pigment af! De glans trekt langzaam weg en dan ziet het eruit als een lipstick.

Conclusie:

Ik ben echt blij verrast door deze Liquid Lipstick van de Primark. Hij heeft een goede, stevige verpakking en geeft superveel pigment. Ook blijft hij echt supergoed zitten! Ik hoef hem de hele dag niet bij te werken. Natuurlijk vervaagd hij wel een beetje en door het eten en drinken slijt ie ook wel maar aan het eind van de dag zie je nog steeds een roze kleurtje op mijn lippen. Het enige minpuntje is het kwastje. Als je zoals ik zo’n lipstick kwastje hebt is er prima mee te werken maar anders word het wel iets lastiger. Toch vind ik het een hele goede toevoeging aan mijn stash en kan ik hem ondanks het kwastje wel aanraden.

Prijs en verkrijgbaarheid:

Deze Primark Liquid Lipstick in 07 is te koop bij Primark voor €2,50.

Liefs, Kylie

2 gedachtes over “Review: Primark liquid lipstick – 07

Geef een reactie

