Music of the moment!

Een leven zonder muziek zou ik me echt niet kunnen voorstellen. Ik luister elke dag wel naar muziek. Natuurlijk zijn er al wat oudere liedjes maar er komen ook steeds meer nieuwe liedjes bij. Mij lijkt wel leuk om af en toe mijn favorieten van dat moment met jullie te delen. Dit heb ik gezien bij TeskeΒ en ik ik vond het zo leuk dat ik het zelf ook ga doen!

Taylor Swift – Blank Space

Zoals jullie misschien al wel hebben gelezen ga ik in juni naar het concert van Taylor Swift. Ik vind haar muziek gewoon superleuk!

Taylor Swift – Style

Op haar nieuwe cd staan nog veel meer leuke liedjes maar er staan nog maar een paar op Youtube. Nog geen week geleden is deze daar ook bijgekomen!

Bruno Mars – Uptown Funk

Dit liedje vind ik gewoon superleuk! Als dit liedje er op is kun je gewoon bijna niet stil blijven zitten.

Nog meer liedjes die ik gewoon heel veel luister:

  • Ellie Goulding – Love me like you do
  • Omi – Cheerleader (de remix)
  • Hozier – Take me to church
  • Selena Gomez – Hearts wants what it wants
  • BeyoncΓ© – 7/11
  • Maroon 5 – Sugar
  • Calvin Harris, Ellie Goulding – Outside
  • Flo Rida, Lookas, Sage The Gemini – GDFR
  • Yellow Claw, Ayden – Till it Hurts
  • Pitbull, Ne-yo, Time of Our lives
  • David Guetta, Sam Martin – Dangerous
  • Ariana Grande, The Weekend – Love Me Harder
  • DJ Snake, AlunaGeorge – You Know You Like It
  • Becky g – Can’t stop Dancin
  • Rihanna, Kayne west, Paul McCartney – FourFiveSeconds

Dit was het wel zo’n beetje.

Welke liedjes luister jij graag op het moment?

Liefs, Kylie

Een gedachte over “Music of the moment!

Geef een reactie

