Fotodagboek week 5&6 2015

fotodagboek5&6

Vorige week is er geen fotodagboek online gekomen dus daarom is deze fotodagboek van twee weken. Twee hele leuke weken. Kijk maar mee!

Dinsdag 27 Januari

IMG-20150127-WA0015

Dinsdag ben ik naar een optreden van Najib Amhali geweest. Het was echt superleuk en grappig! Ik heb de hele avond gelachen. Ook kan hij goed zingen en was het heel leuk dat er een band bij was. Ik heb een hele leuke avond gehad! Deze foto is alleen een beetje overbelicht haha.

Woensdag 28 januari

2015-01-28 15.42.48

Toen ik uit school kwam had mijn moeder wentelteefjes voor mij gemaakt. Heel lekker, had ik al lang niet meer gehad.

Donderdag 29 januari

2015-01-29 11.30.42

Op donderdag hadden de leraren van mijn school een studiedag dus ik was die dag lekker vrij. Ik ging met mijn moeder gezellig een dagje shoppen. Tussendoor luchten we bij Beagles&Beans. Ik was hier nog nooit eerder geweest maar naar al die goede verhalen wilden we het ook wel een keer proberen. Het ziet er allemaal heel schattig uit en het is heel leuk ingericht. Ik had een warme witte beagle met tonijn en cheddar cheese en een bananensapje. Het was echt heerlijk!

Maandag 2 februari

Mijn oude mobiel kon gewoon echt niet meer dus toen bij Mediamarkt de btw vrije dagen waren heb ik mijn nieuwe mobiel bestelt. De Alcatel one touch C9. Hier komt morgen nog een uitgebreider artikeltje van online. Ik ben er in ieder geval heel blij mee. Alleen moest ik eerst nog mijn simkaart laten bijknippen, maar maandag zat die winkel dicht waar je dat kan laten doen. Uiteindelijk kon ik pas de volgende dag gebruiken.

Woensdag 4 februari

IMG_20150206_185632

Een selfie met mijn nieuwe mobiel en mijn #selfie muts die ik die week ervoor in de stad heb gekocht. Ik vind hem zelf heel cool haha.

IMG_20150206_153352

Woensdag waren we heel vroeg vrij dus gingen we met een groep nog even naar de Alberthein. En ja, toen ik voor het chocolade schap stond kon ik het niet laten om een chocoladereep te kopen haha. Hij was heel lekker!

Vrijdag 6 februari

IMG_20150206_145135

Toen ik uit school kwam maakte ik deze gezonde mugcake. Hij ziet er echt heel onsmakelijk uit maar hij was wel heel lekker. Misschien dat ik het recept wel een keer deel.

Dit waren de foto’s. Hopelijk vonden jullie ze een beetje leuk.

Liefs, Kylie

Geef een reactie

