Favorieten januari 2015

Elke maand heb ik wel een paar producten die ik die maand veel heb gebruikt en erg fijn vond. Het lijkt mij wel leuk om die elke maand met jullie te delen. Dus hier mijn favorieten van januari 2015.

parfum - Edited

’s ochtends vergeet ik heel vaak om parfum op te doen. Maar als ik er wel aan denk draag ik altijd deze van Essence. Dat lijkt een beetje gek maar hij ruikt gewoon heel lekker. Het is like a jump in the pool. Ik ben echt superslecht in het omschrijven van geuren maar hij ruikt lekker fris maar toch ook wel zoet. Zoals je ziet is die van mij ook bijna op maar je hebt hier ook een grotere flacon van.

kwasten - Edited

Dan de kwasten die ik elke dag gebruik. Uit het Zoeva bamboeset. Ik heb er nog wel meer die ik fijn vind maar deze gebruik ik echt elke dag! De buffer voor mijn foundation, de powderbrush voor poeder en de blushbrush natuurlijk voor blush. De haren en zijn echt superlekker zacht en de kwasten brengen heel fijn aan. Alleen ik moet ze wel even wassen haha.

mascara - Edited mascara2 - Edited

Over deze mascara heb ik ook al een positieve review geschreven want hij is gewoon echt heel fijn. Ik heb hem deze maand echt elke dag gebruikt.

lipsmacker - Edited lipsmacker2 - Edited

Nog een favoriet, deze Coca Cola lippenbalsem van Lipsmacker. Eigenlijk vind ik alle lippenbalsems van Lipsmacker fijn. Ze ruiken allemaal heel lekker en verzorgen mijn lippen ook redelijk goed. Deze met cola geur vind ik wel heel lekker ruiken, echt naar cola snoepjes.

lipstick - Edited 2015-01-24 13.30.54

Mijn favoriete lipstick had ik een hele tijd ingeruild voor lipgloss maar deze maand heb ik hem weer herontdekt. Het is denk ik de populairste lipstick van Essence, 07 natural beauty. Het is echt een hele mooie kleur.  Op mijn arm lijkt hij heel fel maar mijn lippen hebben heel veel kleur van zichzelf dus voor mij is het meer een my lips but better kleurtje. Heel mooi!

Dit waren alweer mijn favorieten van de eerste maand van 2015. Hopelijk hebben jullie er wat aangehad.

Wat zijn jouw favorieten van deze maand?

Liefs, Kylie

Geef een reactie

