Taylor Swift, here I come!

Tja, ik ben gewoon een Swiftie. Ik ben fan van Taylor Swift. Ik vind haar muziek heel leuk maar ik denk ook dat zijzelf gewoon heel aardig en gezellig is.

Mijn liefde voor Taylor Swift is gekomen door mijn zus die ook fan van haar is. Zij luisterde altijd naar haar muziek en eigenlijk vond ik die liedjes ook heel erg leuk. Vanaf toen ben ik zelf ook naar haar muziek gaan luisteren. En daar ben ik nooit meer mee gestopt haha. Omdat mijn zus en ik dus allebei fan zijn van Taylor Swift had mijn moeder belooft dat als ze in Nederland zou komen wij er naar toe zouden mogen. Ze had Taylor Swift op alarm gezet of zoiets waardoor ze een e-mail zou krijgen als ze dus in Nederland zou komen. In november was het dan zover! Taylor Swift zou hier komen. En yes we hebben kaartjes kunnen scoren! Het concert is op zondag 21 juni. Het is alleen een beetje onhandig want dan zit ik midden in mijn toetsweek maar dat moet goed komen. Ik ben in ieder geval heeeeel blij dat ik er naar toe ga!

 

Het concert is in het ziggo dome in Amsterdam. Hier zie je de plattegrond. Volgens mij zitten wij in het vak 212 maar dat weet ik niet zeker. Het misschien een beetje ver weg van het podium maar ik ben er wel! Die loper van het podium hoort bij het decor van Taylor Swift zelf en is dus niet standaard.

Ik heb er echt heel veel zin en kan bijna niet meer wachten haha. Ik weet zeker dat het één van de leukste dagen van mijn leven word! Ook ben ik heel erg benieuwd wie er in het voorprogramma komt. Gaat er misschien één van jullie ook naar het concert van Taylor Swift?

Liefs, Kylie

 

Geef een reactie

