Fotodagboek week 4

PicMonkey Collage

Dit was eigenlijk een best saaie week. Van daar dat ik ook niet zo veel foto’s heb gemaakt (alweer oeps!). Hopelijk vinden jullie het toch nog leuk om te zien.

2015-01-19 17.44.15 - Edited

Een stukje van mijn presentatie over Pasen. Dit stukje gaat over Pasen in andere landen maar het is niet alles. De presentatie ging in ieder geval heel goed en we hadden een 8,2!

2015-01-21 18.53.47

Oke, deze foto is echt heel wazig haha. Het was dan ook al donker. Maar hier was ik Duits aan het leren voor een so.

2015-01-22 07.53.59 - Edited

Lekkere blauwe bessen bij het ontbijt. Hier deed ik nog cruseli bij.

2015-01-23 15.53.08

Mijn zus had voor haar verjaardag een heel groot pak met Kinder bueno’s gekregen. Ik mocht er ook eentje. Lief, en lekker natuurlijk!

2015-01-24 10.14.06

Zaterdag toen ik beneden kwam zag ik in eens dit. Een witte tuin, dat had ik niet verwacht haha. Nu ik dit type is alles al weer bijna weg gelukkig want door de sneeuw fietsen is niet zo’n pretje.

Volgende week heb ik waarschijnlijk meer foto’s want ik ga naar Najib Amhali en ik ben een dagje vrij. Op die dag ga ik lekker met mijn moeder shoppen. Ik heb er zin in! Fijne week allemaal!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

