Marble nail-art zonder water

2015-01-18 14.11.46

Die marble nail-arts, ik vind ze altijd heel mooi. Alleen dat geknoei met water is erg onhandig. Het is mij ook nog nooit goed gelukt op die manier. Gelukkig kwam ik deze marble nail-art tegen waar je geen water voor nodig hebt. Ik heb hem al twee keer gemaakt en vandaag deel ik hem met jullie.

Wat heb je nodig:

2015-01-18 12.33.53

  • Basecoat
  • Witte nagellak
  • Minimaal 3 pastelkleurige nagellakjes
  • Topcoat
  • Boterhamzakje
  • Schaar

Wat moet je doen:

2015-01-18 12.51.49 - Edited

Als eerst moet je het boterhamzakje in kleine stukjes knippen ongeveer iets groter dan je nagels. Je hebt er in principe 10 nodig maar zelf had ik wat extra geknipt voor de zekerheid. Uiteindelijk heb ik daar ook wel een paar van nodig gehad.

2015-01-18 12.57.28

Breng een laagje basecoat Β aan. Dit zorgt er over het algemeen voor dat je nagellak langer blijft zitten maar ook dat ze niet verkleuren. Al zul je daar met witte nagellak toch bijna geen last van hebben.

2015-01-18 13.17.21

Lak je nagels daarna met de witte nagellak. Ik heb hier twee laagjes aangebracht maar het maakt niet uit als het niet helemaal dekt of er een klein deukje ofzo inzit want daar zie je later toch bijna niks meer van.

Let op: deze witte nagellak moet echt hele, helemaal droog zijn! Anders veeg je straks alles eraf en mislukt het compleet!

2015-01-18 13.21.19

Als de witte nagellak droog is, is het handig om alvast de doppen van de pastel nagellakjes open te draaien.

2015-01-18 13.35.47 - Edited

Druppel op je nagel drie verschillende kleurtjes.

2015-01-18 13.37.22 - Edited

Dit lijkt een beetje eng maar leg een boterham zakje erop en druk heel zachtjes aan. Zorg er wel voor dat je niet alles er weer af veegt en dat er zo min mogelijk op je vingers komt. Als je geluk hebt hoef je daarna namelijk niet meer met nagellak remover de randjes weg te halen.

2015-01-18 14.11.46

Breng als allerlaatst nog een mooie topcoat aan voor een mooie glans en zo blijft het natuurlijk langer zitten. Tadaa, je nagels zijn klaar!

Ik hoop dat jullie deze nail-art leuk vonden en er misschien wat inspiratie uit hebben opgedaan!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

