Review: Carmen ThermoCeramic Curl Power krultang

verpakking - Edited

Mijn haar is echt zo stijl als het maar zijn kan. Op zich niet heel erg want je kunt er heel veel mee. Maar ja, ze zeggen toch dat mensen met krullen graag stijl willen en mensen met stijl krullen. Het is niet dat ik voor altijd krullen wil hebben maar zo nu en dan op een feestje ofzo vind ik het wel heel erg leuk! Als ik krullen maak doe ik het met deze krultang die ik nu voor jullie ga reviewen.

naam - Edited

Dit is dus de ThermoCeramic Curl Power krultang van Carmen.

2015-01-16 16.03.23

Ik vind de krultang er best mooi uitzien. Hij heeft een handig lang snoer. Wat nog handiger is dat het snoer meedraait. Ik weet niet hoe ik dat precies moet uitleggen maar dat stukje aan het eind van de krultang naar het snoer kan dus draaien waardoor je niet in de knoop komt.

2015-01-16 16.02.13

De tang zelf is middelgroot. Je kunt hier mooie krullen mee maken die niet super klein en strak maar ook weer niet heel grof zijn. Ook zit er een klepje bij die ik zelf niet gebruik. Aan het einde zit een zwart stukje waar je hem kan vastpakken.

2015-01-16 16.02.27

Bij deze tang kan je niet zelf de temperatuur kiezen. Wat wel gebeurt als je hem in stopcontact doet is dat het lampje gaat branden. Dan is je krultang dus aan.

2015-01-16 16.04.55 2015-01-16 16.05.12

Verder zit er nog een extra borstel opzetstuk bij. Deze kan je er heel makkelijk op klikken. Alleen zelf durf ik hem niet te gebruiken omdat mijn haar een keer vast in is blijven zitten bij zo’n soort ding. Wat trouwens wel goed gekomen is gelukkig!2014-12-26 14.58.10-1

Hier zie je een beetje het resultaat als je wat dikkere plukken pakt. Ik vind het best leuk uitzien.

Conclusie:

Ik vind deze krultang echt superfijn! Hij werkt heel makkelijk en de krullen zien er mooi uit en blijven goed zitten. Het snoer is heel praktisch. Ik ben dik tevreden. Zeker een aanrader.

Prijs en verkrijgbaarheid:

Deze krultang is onder andere te koop op bol.com voor €22,99.

Liefs, Kylie

Geef een reactie

