Fotodagboek: week 3

fotodagboek

Deze week was ik vooral druk met school en heb ik lekker veel geblogd. Verder heb ik in het weekend geschaatst. Kijk mee!

Maandag

2015-01-12 18.39.47

Ik schreef mijn buylist van januari.

2015-01-12 18.40.28

En ik leerde mijn samenvatting van Grieks die ik in het weekend had gemaakt. Die dag erna had ik een so hiervan die heel goed ging gelukkig.

Dinsdag

dinsdag - Edited

Yeah, goed bezig!

Woensdag

woensdag - Edited

Dit was echt een hele drukke week op school. Ik had heel veel toetsen en eigenlijk moest ik ook nog een werkstuk inleveren en een presentatie geven maar die zijn gelukkig allebei verplaatst.

Donderdag

donderdag - Edited

Mijn zus bakte deze gezonde havermout koekjes. Ze zien de niet zo lekker uit maar dat waren ze wel!

Vrijdag

2015-01-16 17.17.12

Ik maakte en schreef de DIY die zaterdag online kwam. Ik vind hem best goed gelukt al zeg ik het zelf.

Zaterdag

zaterdag - Edited

Zaterdag ging ik schaatsen met een vriendin van mij. Het was heel leuk en gezellig. Het schaatsen ging ook best wel goed. Op twee keer vallen na dan haha.

Zondag

2015-01-18 11.02.01

Tja, natte sneeuw.

Volgende week heb ik niks bijzonders gepland. Ik moet dus dat werkstuk inleveren en een presentatie geven maar verder niks. Fijne week allemaal!

Liefs, Kylie

Geef een reactie

