DIY: quoteslinger

slinger - Edited

Ik ben gek op quotes en ik vind het leuk om mijn kamer te versieren. Dus ik wou graag iets doen met quotes, ophangen ofzo. Zo ben ik op het idee gekomen van deze DIY quoteslinger. 

Wat heb je nodig:

2015-01-16 15.46.32

Touw. Dat word je slinger waar je de quotes aan gaat hangen.

knijpertjes - Edited

Kleine knijpertjes. Je kunt gewone gebruiken maar ik vond deze met een sneeuwvlokje wel leuk voor de winter.

blaadjes - Edited

Van die kleine vierkante papiertjes.

stiften - Edited

Stiften, pennen, krijtjes, potloden, fineliners. Wat je maar fijn vind.

Wat moet je doen:

Stap 1: knip het touw op maat. Je kan zelf helemaal de lengte bepalen. Het ligt er natuurlijk aan waar je hem wilt hangen.

2015-01-16 15.54.46

Stap 2: Hang het touw op de plek waar je het wilt hebben en hang ook de knijpertjes eraan.

quotes - Edited

Stap 3: Schrijf op de papiertjes quotes die jij mooi vind en het is natuurlijk ook leuk om ze te versieren.

Dit zijn die van mij:

quote 1 - Edited

Deze vind ik heel mooi!

quote 2 - Edited

Deze ook!

quote 3 - Edited

Nee, niet vergeten!

quote4 - Edited

True!

2015-01-16 15.57.45

Stap 4: hang de quotes aan de knijpertjes. Nu is ie al weer af!

slinger - Edited

Ik hoop dat jullie deze DIY leuk vonden. Ik vond het in ieder geval heel leuk om te maken en met jullie te delen. Ook zou ik het heel leuk vinden als je een foto stuurt als je het zelf ook hebt gemaakt! Dit kan via Instagram. Op Instagram heet ik: kyliepflaum.

Quote van de week

Verder heb ik nog iets nieuws bedacht! De quote van de week. Eerst wou ik een artikel maken met mijn favoriete quotes maar ik vind elke keer weer nieuwe die ik heel mooi vind. Dus vanaf nu deel ik elke week aan het eind van mijn fotodagboek mijn favoriete quote van die week. Zo kan ik toch mijn favoriete quotes delen zonder er een heel artikel aan te besteden. Hopelijk vinden jullie het ook een goed idee!

Wat is jouw favoriete quote?

Liefs, Kylie

Geef een reactie

