Fotodagboek: week 2

fotodagboek

De eerste schoolweek van 2015 is alweer voorbij! Wat gaat dat snel. Ik heb deze week niet zoveel foto’s gemaakt, sorry! Ik beloof dat ik dat volgende week wel doe!

Maandag

2015-01-05 20.27.58

Ik dronk ’s avonds lekker warme chocolademelk met slagroom en mini-marshmallows. Jum!

Dinsdag

2015-01-07 16.32.35

Ik denk dat ik een beetje verslaafd ben aan candycanes haha. Ik eet er bijna elke dag wel ÊÊn. Maar ze zijn ook zo lekker.

Woensdag

2015-01-07 16.57.54 - Edited

Nieuwe markeerstiften en van die plak dingetjes van de Action. Dit soort spulletjes kan ik altijd wel gebruiken.

Vrijdag

images

Deze mooie quote kwam ik tegen. De laatste tijd bekijk ik heel veel quotes. Misschien leuk om een keer mijn favorieten te delen?

Zaterdag

2015-01-02 14.43.52

Zaterdag was ik bijna de hele middag bezig met mijn geschiedenis werkstuk. Maar goed, hij is nu wel af. Woensdag moet ik hem inleveren en hopelijk haal ik een goed cijfer want ik sta nu onvoldoende voor geschiedenis. Dit is ook nog eens het laatste cijfer wat we krijgen want het tweede halfjaar heb ik geen geschiedenis meer.

Zondag

2015-01-11 16.53.34

Zondag lakte ik mijn nagels en probeerde ik deze nail caviar van de Etos uit. Ik vind het best leuk.

Zoals ik al zei zal ik proberen volgende week meer foto’s te maken volgende week!

Liefs, Kylie

2 gedachtes over “Fotodagboek: week 2

Geef een reactie

