Mijn top 5 favoriete beautybloggers

Zelf ben ik natuurlijk kort geleden een blog begonnen. Maar welke beautybloggers volg ik en wie hebben mij geïnspireerd om zelf ook te gaan bloggen?

Mascha- beautygloss

Laat ik gelijk maar beginnen met waarschijnlijk de grootste beautyblogger van Nederland: Mascha van beautygloss.nl. Ik kijk ook elke dag graag naar haar vlogs, ze vlogt dus elke dag.

Teske – teskuh

Ook Teske is een hele bekende blogger dus het kan haast niet anders dan dat ik haar ook volg haha. Ik vind het ook supertof dat ze nu haar eigen singels en videoclips heeft!

Vera – veracamilla

Vera vind ik ook een super leuke blogger! Ik vind vooral haar reviews heel goed.

Manon – todaysbeauty

Manon vind ik ook gewoon een leuke meid en ik vond het ook heel leuk dat ze de hele maand december heeft gevlogd!

Lotte – lottelovesbeauty

Lotte heeft ook een hele leuke blog met nuttige reviews en ook hele leuke filmpjes.

Dit is mijn top 5 favoriete beautybloggers. Natuurlijk volg ik er nog wel meer maar dit zijn toch wel echt mijn toppers!

Wie zijn jouw favoriete beautybloggers?

Liefs, Kylie

Een gedachte over “Mijn top 5 favoriete beautybloggers

Geef een reactie

